فرمانده دانشگاه جامع امام حسین (ع) در آیین گرامیداشت هفته بسیج مطرح کرد؛

محور بیانات امامین انقلاب، اساس فعالیت‌های دانشگاه جامع امام حسین (ع)

سردار حسنی آهنگر گفت: در دانشگاه امام حسین (ع) شیوه کار ما مبتنی بر تدابیر و محور بیانات امامین انقلاب اسلامی و فعالیت‌های پژوهشی پیش می‌رود.
کد خبر: ۵۵۸۱۳۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹ - 26November 2022

محور بیانات امامین انقلاب اسلامی اساس فعالیت‌های دانشگاه جامعه امام حسین (ع) استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ دوم پاسدار «محمد‌رضا حسنی‌آهنگر» فرمانده دانشگاه جامع امام حسین (ع) امروز (شنبه) در مراسم گرامیداشت هفته بسیج، اظهار داشت: هفته بسیج را به همه اساتید و پژوهشگران بسیجی تبریک می‌گویم و امیدوارم بتوانیم در عرصه علمی آرمان‌هایی که برایمان تعریف شده است را هر چه زودتر محقق کنیم.

سردار حسنی آهنگر تصریح کرد: در دانشگاه امام حسین شیوه کار ما مبتنی بر تدابیر امامین انقلاب اسلامی و فعالیت‌های پژوهشی پیش می‌رود، به طور مثال اگر رهبر معظم انقلاب اسلامی مشکلی را در کشور بیان می‌کنند ما نیز درصدد حل مسئله برای آن برمی‌آییم، بنابراین فعالیت‌های پژوهشی دانشگاه جامع امام حسین (ع) بر این اساس ساماندهی می‌شود.

فرمانده دانشگاه جامع امام حسین (ع) گفت: یکی از مشکلاتی که در کشور وجود دارد و رهبر معظم انقلاب اسلامی آن را مطرح کردند، موضوع آب است که آمار‌ها و ارقام مطرح می‌کنند، آب مشکل اساسی کشور نیست بلکه یک مسئله است که می‌توان راه حل‌های خوبی برای آن پیدا کرد.

وی تاکید کرد: ما طی یک کار پژوهشی و با همکاری مجلس شورای اسلامی و وزیر نیرو توانستیم درخصوص مسئله آب مناطق محروم و روستاها طرح بسیار خوبی ارائه دهیم.

فرمانده دانشگاه جامع امام حسین (ع) تصریح کرد: خوشبختانه طرح ما در مجلس شورای اسلامی مورد تایید قرار گرفت و بودجه خوبی هم در قانون بودجه سالانه برای این طرح اختصاص پیدا کرده است، ما هم به وزیر نیرو قول دادیم مشکل آب در مناطق محروم را ظرف دو سال رفع کنیم.

انتهای پیام/۳۷۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار