استاندار سمنان:

فرهنگ بسیج تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد

«هاشمی» گفت: فرهنگ بسیجی باعث شد که در حوزه معادلات سیاسی و فراتر از مرزهای جغرافیایی تاثیرگذار باشیم و تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد.
کد خبر: ۵۵۸۱۳۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۸ - 26November 2022

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، سید «محمدرضا هاشمی» استاندار سمنان در اجتماع بزرگ اقتدار بسیجیان سمنان که پیش از ظهر امروز در سالن الغدیر سمنان برگزار شد با اشاره به اینکه فرهنگ بسیج تهدیدات را به فرصت تبدیل کرد اظهار داشت: فرهنگ بسیجی باعث شد که در حوزه معادلات سیاسی و فراتر از مرزهای جغرافیایی تاثیرگذار باشیم.

استاندار سمنان با اشاره به بیانات امام راحل (ره) در خصوص اینکه انقلاب را صادر خواهیم کرد، گفت: فرهنگ ایثار و بسیج را صادر کرده‎ایم.

هاشمی با اشاره به اینکه در سطح استان پروژه های محرومیت زدایی در اختیار بسیج قرار دادیم که با دقت و سرعت آن را انجام دادند، ادامه داد: اگر امروز بر اساس ابلاغ وزیر کشور، استان سمنان بعنوان سومین استان موفق کشور در احیای واحدهای تولیدی و صنعتی راکد، معرفی شده است، بی تردید این امر با اتکا به فرهنگ بسیج و روحیه بسیجی رخ داده است.

وی با بیان اینکه اگر امروز رزمایش جهادگران فاطمی ۲ را در سطح استان شاهد هستیم به جهت فرهنگ والای بسیج است گفت: حضور گروههای جهادی و خدمات رسانی در ابعاد مختلف نشان از توانمندی و اقتدار بسیجیان و عزم جزم آنان برای خدمت به اقشار مختلف مردم است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار