فردا؛

اولین نشست تخصصی فوریت‌های پزشکی راهیان نور برگزار می‌شود

اولین نشست تخصصی فوریت‌های پزشکی راهیان نور با رویکرد «سامانه ملی امداد یاور» فردا، دوشنبه 4 آبان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۵۸۱۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۸ - 25October 2015

اولین نشست تخصصی فوریت‌های پزشکی راهیان نور برگزار می‌شود

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، معاونت زائرین و خادمین ستاد مرکزی راهیان نور کشور اولین نشست تخصصی فوریتهای پزشکی با رویکرد «سامانه ملی امداد یاور «با حضور رؤسای فوریتهای پزشکی ۷ استان مقصد راهیان نور را فردا،دوشنبه ۴ آبان برگزار میکند.

قرار است در این نشست سرهنگ "نادر ادیبی" دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور، دکتر "امین صابری نیا" رئیس اورژانس کشور و رؤسای مراکز اورژانس استانهای آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان، بوشهر و هرمزگان به سخنرانی، ارائه گزارش و بیان نظرات خود در خصوص فوریتهای پزشکی راهیان نور بپردازند.

در این سمینار یک روزه ضرورت تقویت «سامانه ملی امداد یاور» ارزیابی میشود و درباره ارتقای این سامانه بحث و تبادل نظر انجام خواهد گرفت.

»
سامانه خدماترسانی امدادیاور» به کاروانهای راهیان نور با شماره ۳۱۳۰ در بازه زمانی مشخص در استانهای میزبان در دوران اوج اعزام کاروانهای راهیان نور از سراسر کشور به صورت شبانه روزی فعال میشود.

این سامانه با ۳۰ خط در تمام نقاط استانهای مذکور مستقر بوده و در زمینههای اسکان، تغذیه، خدمات درمانی، حوادث رانندگی، حمل و نقل، مشاوره و راهنمایی در بحث یادمانها، بیماری و دیگر خدمات اضطراری آماده خدمات رسانی به کاروانهای راهیان نور است.

سامانه امدادیاور با همکاری نیروی انتظامی در حوزه برقراری امنیت و برطرف کردن مشکلات ترافیکی، سپاه در حوزه هماهنگیها، ارتش در حوزه امداد هوایی، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حوزه اورژانس و خدمات بهداشتی، وزارت ورزش و جوانان و آموزش و پرورش در حوزه اسکان و سازمان هلال احمر و امداد خودرو، با مدیریت و نظارت قرارگاه مشترک راهیان نور فعال میشود.

/انتهای پیام

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار