سرلشکر صفوی:

شهید حجازی برای تمام توطئه‌های دشمنان دارای راهبرد بود

رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس شهید سلیمانی گفت: شهید حجازی برای تمام توطئه‌های دشمنان دارای راهبرد بود و این شهید بزرگوار می‌دانست که با انواع دشمنی‌ها چگونه باید برخورد کرد.
کد خبر: ۵۵۸۱۸۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۸ - 26November 2022

شهید حجازی برای تمام توطئه‌های دشمنان دارای راهبرد بودبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سردار سید یحیی (رحیم) صفوی» رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس شهید سلیمانی و دستیار و مشاور فرمانده معظم کل قوا در آئین نامگذاری و گرامیداشت شهید «محمد حجازی» با اشاره به هفته بسیج اظهار داشت: اصل ۱۵۱ قانون اساسی به بسیجیان مرتبط است و اگر ما بخواهیم امروز از شرق مدیترانه تا یمن و سوریه و سایر کشور‌های عضو جبهه مقاومت اسلامی وجود دارد را به عنوان بسیجی معرفی کنیم باید از سردار حجازی نام ببریم.

رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس شهید سلیمانی ادامه داد: اگر بخواهم سردار حجازی را معرفی کنم به او سه شاخصه می‌دهم و از عملکرد و رفتار و شاخصه‌های او صحبت می‌کنم.

سرلشکر صفوی با بیان اینکه شهید حجازی برای تمام توطئه‌های دشمنان دارای راهبرد بود گفت: این شهید بزرگوار می‌دانست که با انواع دشمنی‌ها چگونه باید برخورد کرد.

دستیار و مشاور فرمانده معظم کل قوا گفت: تفکر بسیجی شهید حجازی منجر به ریشه کن شدن تفکرات داعش شد و شهید حجازی به اندیشه و تفکر بیش از زور بازو و تجهیزات اعتقاد داشت و در جنگ نرم تغییر در باورها، اندیشه‌ها و ذهن‌ها کار می‌کرد.

رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس شهید سلیمانی تصریح کرد: سال‌های عمر شهید حجازی منشأ خیر و برکت بود و هرکجا که رفت خبر و برکت داشت وی به مدت ۱۰ سال سکاندار بسیج بود و بیش از ۲ هزار گردان را ساماندهی کرد و پایگاه محوری را اساس کار قرار داد و برای هر پایگاه کاری را تعریف کرد.

سرلشکر صفوی با بیان اینکه شهید حجازی به لبنان رفت و در کنار حزب الله لبنان کار کرد وی جز دوستان صمیمی حسن نصرالله بوده است شهید حجازی هم تفکر و دانایی داشت و هم دارای اخلاق حسنه بود.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار