همراهی نیرو‌های یگان ویژه با مردم در جشن پیروزی پس از برد فوتبال

پس از پیروزی تیم ملی ایران مقابل ولز در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، مردم بسیاری به خیابان‌ها آمدند و شادی خود را با یکدیگر شریک شدند. در این میان نیرو‌های یگان ویژه و مدافعان امنیت نیز علاوه بر آنکه در شادی مردم شریک بودند، برای حفظ نظم و امنیت مردم در خیابان‌ها حضور داشتند.
کد خبر: ۵۵۸۲۰۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۴ - 23November 2022

همراهی نیرو‌های یگان ویژه با مردم در پیروزی پس از برد فوتبالبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، جام جهانی که رقابتی فوتبالی است و هر چهار سال یک بار میان کشور‌های مختلف جهان از قاره‌های آسیا، اروپا، آمریکا و آفریقا برگزار می‌شود.

جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از یکشنبه گذشته (۲۹ آبان) در قطر آغاز شده است. جمهوری اسلامی ایران در گروه خود با کشور‌های انگلیس، آمریکا و ولز هم‌گروه شده است.

تیم ملی ایران پس از واگذاری نتیجه به انگلیس در روز دوشنبه (۳۰ آبان)، روز گذشته (جمعه) مقابل تیم ملی ولز بازی کرد و پس از بازی غیرت‌مندانه و برد دو بر صفر از ولز، توانست کمی دل‌های مردم را شاد کند؛ البته این برد و شادی مردم، رسانه‌های معاند و ضدانقلاب همچون «ایران اینترنشنال» را خشمگین کرد.

پس از این پیروزی، مردم بسیاری به خیابان‌ها آمدند و شادی خود را با یکدیگر شریک شدند. در این میان نیروهای یگان ویژه و مدافعان امنیت نیز علاوه بر آنکه در شادی مردم شریک بودند، برای حفظ نظم و امنیت مردم در خیابان‌ها حضور داشتند. در این رابطه، یکی از فرماندهان یگان ویژه تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس اظهار داشت: دیروز (جمعه) بعد از پیروزی شیرین تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران، ملت ما بسیار خوشحال بودند و با شور و شعف در میادین اصلی سطح شهر و کلیه استان‌های سراسر کشور به خیابان‌ها آمدند و به شادمانی پرداختند.

وی افزود: ما هم مثل سایر مردم از این پیروزی خوشحال شدیم و در جشن و سرورشان سهیم بودیم و پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز درآوردیم و از طریق خودروی صوت خود در میدان انقلاب اسلامی، میدان ولیعصر (عج)، چهارراه ولیعصر (عج) و سایر میادین اصلی سطح شهر تهران، سرود ملی جمهوری اسلامی ایران و سرود معروفی که بعد از برد‌های تمام رقابت‌های ورزشی در شبکه‌های سراسری به‌خصوص در شبکه سه پخش می‌شود را پخش کردیم.

این فرمانده یگان ویژه تهران بزرگ اظهار داشت: ما هم در کنار مردم خوشحال و شادمان بودیم و تا دقیقه ۹۰ ماندیم. ما برای برقراری نظم و امنیت که مردم با آرامش و آسایش خوشحالی‌ خود را جشن بگیرند و شور و شعف داشته باشند، در خیابان‌ها حضور داشتیم و خودمان هم در این جشن شرکت کردیم.

وی در پاسخ به این سؤال که «روز گذشته مردم تا چه ساعتی در خیابان‌ها بودند؟» گفت: روز گذشته، ۱۰ دقیقه بعد از اتمام بازی و حدود ساعت سه و نیم بعد از ظهر (که مردم برای شادمانی پس از برد به خیابان‌ها آمدند) تا ۱۰:۳۰ شب که من، خود در میدان انقلاب حضور داشتم، مردم در خیابان حضور داشتند.

این فرمانده یگان ویژه تهران بزرگ در رابطه با فلسفه حضور نیروهای یگان ویژه گفت: ما از جنس مردم و در کنار مردم هستیم. فلسفه حضور ما، برقراری نظم، امنیت، آسایش و آرامش برای تمام آحاد شهروندان عزیز در سراسر کشور است.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار