سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی ایلام:

بسیج منطقی برخاسته از شرافت ایرانی است

«دوست محمدی» گفت: بسیج منطقی است برخاسته از شرافت ایرانی که در طول تاریخ این منطق نقش آفرینی کرده است.
کد خبر: ۵۵۸۲۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۵ - 26November 2022

بسیج منطقی برخاسته از شرافت ایرانی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، «امین دوست‌محمدی» سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی ایلام امروز‌ (شنبه) در نشست بصیرتی با موضوع جهاد تبیین و ارتقاء فرهنگ اداری در جمع بسیجیان سازمان اظهار داشت: بسیج منطقی است برخاسته از شرافت ایرانی که در طول تاریخ این منطق نقش آفرینی نموده است.

دوست محمدی با بیان اینکه بزرگترین خیانت در حق بسیج محدود نمودن این نهاد مردمی به تشکیلات اسمی آن می‌باشد، بیان کرد: مفهوم بسیج یک مفهوم نسبی است در حالی که خیلی ها مفهوم بسیج را در تبلور چفیه می بینند اما واقعیت این است که بسیج در هر چارچوب مفهومی، تشکیلاتی و وظایفی دایره مفهومی خودش را دارد.

وی با تأکید بر تقویت نقش بسیج و تفکر بسیجی در شرایط حساس کنونی، افزود: تفکر بسیجی مسئولین در این شرایط بازمهندسی قوانین در جهت افزایش رضایتمندی مردم می باشد.

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی ایلام گفت: در ادامه با اشاره به الگوهای توسعه، گفت: دقیقترین نوع توسعه، توسعه درون زاست، منطقی که با حضرت امام (ره) ایجاد شد و بسیج موتور محرکه آن می باشد.

دوست محمدی با اشاره اینکه توسعه یک فرآیند همه جانبه است، بیان داشت: جهت گیری ها، برنامه ریزی ها و سیاست های سازمان در هفته های اخیر بگونه ای بوده است که علاوه بر اینکه سازمان توانست جزء چهار استان برتر کشور در زمینه مبادله موفقتنامه تملک دارایی های سرمایه ای و هزینه ای در سال ۱۴۰۱ از لحاظ کیفیت و زمان مبادله در سالجاری قرار گیرد اقدامات این سازمان در حوزه نظارت فنی و اجرایی از پروژه های عمرانی زمینه تقدیر مسئولین ارشد استان را فراهم نمود.

وی گفت: براساس ماهیت تشکیلاتی باید نگاه سازمان به بسیج باید پژوهش محور باشد، لذا در این راستا پایگاه مقاومت بسیج سازمان باید احصاء نیازهای واقعی جامعه در شرایط حساس کنونی را بعنوان یکی از اولویت های کاری خود قرار دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار