فرمانده سپاه ناحیه تربت جام:

بسیجیان خادمین مخلص مردم هستند

سرهنگ «بیدل» گفت: حیات طیبه الهی از پیامبران به ما به ارث رسیده است و بسیجیان با تأسی به سیره ائمه در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی نقش‌آفرینی می‌کنند؛ بر همین اساس بسیجیان خادمان مخلص مردم هستند.
کد خبر: ۵۵۸۲۴۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۳ - 26November 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تربت جام، همزمان با سالروز تشکیل ارتش ۲۰ میلیونی به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، اجتماع بزرگ بسیجیان محمد رسول الله (ص) با حضور مسئولین محلی، اقشار مختلف مردم شیعه و اهل سنت امروز در مصلی الغدیر تربت جام برگزار شد.

سرهنگ پاسدار «ابراهیم بیدل» فرمانده سپاه ناحیه تربت جام در این مراسم اظهار داشت: بسیجیان دارای سه ویژگی برجسته رازداری، مردمداری و صبر هستند و با بهره‌گیری از این سه خصلت در اعتلای نظام اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

وی افزود: حیات طیبه الهی از پیامبران به ما به ارث رسیده است و بسیجیان با تأسی به سیره ائمه در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی نقش‌آفرینی می‌کنند؛ بر همین اساس بسیجیان خادمان مخلص مردم هستند.

فرمانده سپاه ناحیه تربت جام گفت: بسیجیان با سرلوحه قراردادن توصیه‌های امامین انقلاب در عرصه‌های مختلف نقش‌آفرینی می‌کنند و شهادت در راه نشر ارزش‌های اسلامی و انقلابی را برای خود افتخار می‌دانند.

حجت‌الاسلام «محمود قاسمی حداد» از هادیان سیاسی قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا با بیان اينکه بالاترین افتخار بسیج مردمی بودن آن است، اظهار داشت: بسیج مستضعفین با تقديم بیش از ۱۰۰ هزار شهید دشمن را در عرصه‌های مختلف ناامید کرده است و بالاترین افتخار بسیج مردمی بودن آن است.

وی افزود: سازمان بسیج مستضعفین با سازماندهی گروه‌های جهادی در عرصه محرومیت‌زدایی در نقاط مختلف کشور پیشگام است.

این هادی سیاسی ادامه داد: براساس آیات قرآن، سنت‌ها و قوانین الهی قابل تغییر نیستند و بسیجیان براساس سنت‌های الهی حرکت می‌کنند و این سنت‌ها قابل برگشت نیست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها