رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

نیروی دریایی ارتش در مسیر ارتقاء و بالندگی حرکت می‌کند

حجت‌الاسلام محمدحسنی در پیامی با گرامیداشت روز نیروی دریایی تأکید کرد: نیروی دریایی ارتش با حضور در مأموریت‌های دریایی بین‌المللی و اهتزاز پرچم مقدس ایران اسلامی در دورترین اقیانوس‌های جهان روزبه‌روز در مسیر ارتقاء و بالندگی حرکت می‌کند.
کد خبر: ۵۵۸۲۸۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۱ - 27November 2022

پیام تبریک رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش بمناسبت روز نیروی دریاییبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی به امیر دریادار «شهرام ایرانی» فرمانده نیروی دریایی ارتش، هفتم آذر «روز نیروی دریایی» را به فرماندهان، کارکنان و خانواده‌های این نیرو تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند، امیر دریادار شهرام ایرانی
فرمانده محترم نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم؛

فرارسیدن هفتم آذرماه، روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که یادآور حماسه ماندگار و کم‌نظیر دریادلان ناوچه پیکان و تبلور ایثار و جانفشانی این بزرگمردان است، گرامی می‌دارم.

دریادلان ناوچه پیکان در هفتم آذر سال ۱۳۵۹، نیروی دریایی ارتش با رشادت مثال‌زدنی خود نیروی دریایی رژیم بعث را برای همیشه زمین‌گیر و از چرخه عملیات خارج ساختند که به پاس این رشادت‌ها و دفاع از جزایر، بنادر، سواحل و دریا‌های کشور و به‌ویژه دفاع از آبادان و خرمشهر و آب‌های نیلگون خلیج فارس در دوران جنگ تحمیلی با تایید امام خمینی (ره) هفتم آذر، به عنوان روز نیروی دریایی نام گرفت.

نیروی دریایی ارتش که مفتخر به عنوان ارزشمند نیروی دریایی راهبردی از سوی فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) است، امروز با حضور در مأموریت‌های دریایی بین‌المللی و اهتزاز پرچم مقدس ایران اسلامی در دورترین اقیانوس‌های جهان و دستیابی به تجهیزات به‌روز، مایه آبرو و افتخار کشور عزیزمان شده است و روزبه‌روز در مسیر ارتقاء و بالندگی حرکت می‌کند.

اینجانب با بزرگداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام به‌ویژه شهدای همیشه جاوید و گران‌قدر ناو موشک‌انداز «پیکان» و جانبازان و ایثارگران نیروی دریایی ارتش، هفتم آذر روز نیروی دریایی را به جنابعالی، آحاد دلیرمردان و خانواده‌های محترم این نیرو تبریک عرض می‌کنم و تداوم توفیقات این نیروی راهبردی را از درگاه حضرت باری‌تعالی مسئلت می‌نمایم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران
عباس محمدحسنی

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار