نماینده مجلس شورای اسلامی:

تفکر بسیج در ایران و ملت‌های آزاده جهان ریشه دوانده است

محمدبیگی در پیامی به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفان، گفت: تفکر بسیج، در ایران اسلامی و ملت‌های آزاده جهان ریشه دوانده و امیدوارم بتوانیم با گسترش این تفکر و فرهنگ بسیجی بر همه مشکلات کشور فائق آییم.
کد خبر: ۵۵۸۳۰۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸ - 27November 2022

تفکر بسیج در ایران اسلامی و ملت‌های آزاده جهان ریشه دوانده استبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «فاطمه محمدبیگی» نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در پیامی ضمن تبریک سالروز تشکیل بسیج مستضعفان، بر ضرورت توجه به نقش و جایگاه ویژه این شجره طیبه تاکید کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

هفته بسیج یادآور ازخودگذشتگی فرزندان رشید این سرزمین از اقشار مختلف مردمی ائم از دانش آموز، دانشجو، معلم، روحانی، کسبه و بازاری، کارگر و همه و همه در طول انقلاب شکوهمند اسلامی و شجره طیبه‌ای یادگار از معمار کبیر انقلاب اسلامی است که نشان از دوراندیشی و نگاه استراتژیک و همه جانبه آن پیر فرزانه در تشکیل بسیج این لشکر مخلص خداوند داشت.

الحمدلله امروز تفکر بسیج، در ایران اسلامی و ملت‌های آزاده جهان ریشه دوانده و بسیج همیشه در صحنه در ادوار تاریخ درخشان انقلاب اسلامی مایه سرافرازی، اقتدار و اتحاد کشور عزیزمان بوده و با تمام توان و اخلاص در حوادث مختلف به یاری مردم و کشور شتافتند و به قول مقام معظم رهبری بسیج یعنی نیروی کارآمد برای همه میدان‌ها.

جوانان عزیز و نسل دهه هشتاد و نود نیز امروز پرچمداری اسلام را در ذیل درخت تناور بسیج تمرین می‌کنند تا نقش بی بدیل خود را در آماده سازی تمدن نوین اسلامی براساس بیانیه گام دوم به تمام و کمال ایفا نمایند.

اینجانب هفته مبارک بسیج و سالروز تشکیل این شجره طیبه را به همه بسیجیان سرافراز و مردم همیشه در صحنه تبریک عرض می‌نمایم و امیدوارم که بتوانیم با گسترش تفکر و فرهنگ بسیجی بر همه مشکلات کشور فائق آییم.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار