با صدور پیامی؛

مدیرکل بنیاد شهید مازندران درگذشت مادر شهیدان «رحیمی» را تسلیت گفت

«کهنسال» با صدور پیامی درگذشت مادر شهیدان «علی»، «مهدی» و «عسگری رحیمی» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۵۵۸۳۵۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸ - 27November 2022

مدیرکل بنیاد شهید مازندران درگذشت مادر شهیدان «رحیمی» را تسلیت گفتبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «سعید کهنسال» مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با صدور پیامی درگذشت حاجیه «خیرالنساء نظریان» مادر شهیدان «علی»، «مهدی» و «عسگری رحیمی» را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

خانواده معظم شهیدان والامقام رحیمی

سلام علیکم

ارتحال مرحومه مغفوره ام الشهدا حاجیه خانم «خیرالنسا نظریان» اسوه صبر و مقاومت و مادر بزرگوار شهیدان والامقام «مهدی»، «علی» و «عسگری رحیمی» موجب تأسف و تأثر گردید.

مادران مؤمنه شهدا که عزیزترین هستی خود را در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی فدا کردند، اسوه‌های واقعی ایثار و گذشت هستند، و در سایه ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت و با تأسی به سیره حضرت صدیقه کبری، فاطمه زهرا (س)، فرزندان شجاع، فداکار و انقلابی تربیت نموده و در دفاع از ارزش‌های اسلامی، تقدیم نظام و انقلاب کردند.

ارتحال حاجیه خانم «خیرالنسا نظریان» مادر گرامی شهیدان گرانقدر رحیمی را به محضرحضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، امت شهیدپرور و ولایی مازندران، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران علی الخصوص به خانواده محترم و بیت معزز آن مرحومه تسلیت و تعزیت عرض نموده و با ادای احترام به مقام ایمانی و صبر این مادر بزرگوار، از خداوند متعال برای آن فقیده سعیده علو درجات و همنشینی با حضرت فاطمه زهرا (س) و فرزندان شهیدش و برای بازماندگان صبر و بردباری مسألت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار