نماینده ولی فقیه در مازندران:

حضرت زینب (س) الگوی والدین شهداست

آیت‌الله «محمدی لائینی» از مادر سرداران شهید رحیمی به عنوان خادم الحسین (ع) یاد کرد و گفت: حضرت زینب (س) الگوی والدین شهداست.
کد خبر: ۵۵۹۰۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۱ - 30November 2022

مادر شهیدان «رحیمی» در اغتشاشات نقش بصیرت افزایی داشتبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران در مراسم گرامیداشت یاد و نام مادر شهیدان علی، عسگری و مهدی رحیمی که در فریدونکنار برگزار شد، از اسلام به‌عنوان دین رحمانیت یاد کرد و اظهار داشت: خداوند کانون رحمانیت است و صبر و شکر دو صفت شاخص بندگان خدا محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه بندگان خدا باید صابر و شاکر باشند، افزود: زندگی انسان از ناملایمات و آسایش و نعمت‌ها تشکیل شده است و باید در خوشی‌ها و نعمت‌ها شاکر و در سختی‌ها صابر باشیم.

امام جمعه ساری با بیان اینکه مطابق احادیث و روایات دینی در خوشی‌ها و سختی‌های زندگی باید صبر پیشه کرد، گفت: در گرفتاری‌ها نیز باید همانند زمان آسایش و خوشی شکرگزار باشیم.

محمدی لائینی با عنوان اینکه امام باقر (ع) قلب انسان را شامل قلب انسان مشرک، منافق، مومن و قلب انسانی که گاهی مزین به ایمان و گاهی مزین به نفاق می‌داند، اضافه کرد: حضرت زینب (س) الگوی صبر، شکرگزاری و استقامت بوده است.

امام جمعه شهرستان ساری با بیان اینکه حضرت زینب (س) الگوی والدین شهداست، افزود: خانواده‌های معظم شهدا هرگز به دلیل تقدیم فرزندان خود در راه استمرار انقلاب اسلامی گلایه نکردند.

امام جمعه ساری از مادر سرداران شهید رحیمی به عنوان خادم الحسین (ع) یاد کرد و متذکر شد: این بانوی مرحومه همچنین تعدادی ایتام را تحت سرپرستی داشت.

محمدی لائینی با بیان اینکه مادر شهیدان رحیمی در اغتشاشات اخیر در بین اقشار مختلف به بصیرت‌افزایی پرداخت، خاطرنشان کرد: خانواده‌های شهدا زینب‌گونه در دفاع مقدس، دفاع از حرم، دفاع از امنیت و... خوش درخشیدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار