نماینده ولی فقیه در استان مازندران:

مادران شهدا الگویی ماندگار برای دختران ایران اسلامی هستند

«محمدی لائینی» گفت: مادران شهدا همواره الگویی ماندگار برای دختران و مادران بلند همت ایران اسلامی هستند.
کد خبر: ۵۵۸۶۶۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۱ - 28November 2022

مادران شهدا الگویی ماندگار برای دختران ایران اسلامی هستندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیت‌الله «محمد باقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در استان مازندران در پی درگذشت مادر بزرگوار شهیدان «علی»، «مهدی» و «عسکری رحیمی» پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بدینوسیله درگذشت ام الشهدا حاجیه خانم خیرالنساء نظریان که در دامان پاکش سه شهید والامقام «علی»، «مهدی» و «عسکری رحیمی» پرورش یافتند را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عج)، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، خانواده معظم شهدا و مردم شهیدپرور و ولایتمدار مازندران و شهرستان فریدونکنار تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم.

ایمان و استقامت شهدا قطعاً در اعتقادات ناب و خالص مادران گرانقدر شهدا رشد یافته که در این میان نقش این بانوی فداکار و مقاوم در جهت تربیت اسوه‌های جهاد و شهادت مثال زدنی است و همواره الگویی ماندگار برای دختران و مادران بلند همت ایران اسلامی خواهد بود.

اینجانب ضمن ادای احترام به ساحت مقدس شهیدان و مادران و پدران شهدا؛ از درگاه پروردگار متعال برای آن مرحومه مغفوره، همسر و فرزندان شهیدشان علوّ درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی درخواست می‌نمایم. امید است که به فضل الهی در جوار فرزندان شهیدش قرین رحمت واسعه الهی گردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها