ادای احترام کارکنان نیروگاه شهید سلیمی نکا به شهدا

در آیینی کارکنان نیروگاه شهید سلیمی نکا به مقام شامخ ۳۳ شهید والامقام نیروگاه و شهید گمنام مدفون در نیروگاه شهید سلیمی نکا ادای احترام کردند.
کد خبر: ۵۵۸۹۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۱ - 29November 2022

ادای احترام کارکنان نیروگاه شهید سلیمی نکا به شهدابه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، در آیینی کارکنان نیروگاه شهید سلیمی نکا به مقام شامخ ۳۳ شهید والامقام نیروگاه و شهید گمنام مدفون در نیروگاه شهید سلیمی نکا ادای احترام کردند.

«عیسی جان نثاری» فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید عبادیان نیروگاه شهید سلیمی نکا با اشاره به بیاناتی از رهبر معظم انقلاب در خصوص ثمرات و برکات شجره طیبه بسیج اظهار داشت: بسیجیان مردان روز‌های سخت هستند و تفکر بسیجی گره گشای مشکلات کشور است.

«حسینعلی تازیکی» با تاکید بر توسعه فرهنگ بسیج افزود: بسیجیان توانمندی خود را در تمامی عرصه‌ها به اثبات رساندند و نشان دادند که اعتماد به بسیجیان میتواند منشاء اثر خیر و خدمات ارزشمندی باشد.  

در این مراسم با اهدای سبد گل بر مزار شهید خوشنام نیروگاه با آرمان‌های امام راحل (ره)، شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی و نیز رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت شد و در پایان کارکنان شرکت برای شادی روح شهدا و امام شهدا فاتحه‌ای نثار کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها