استاندار مازندران:

مادران شهدا اسوه‌های واقعی ایثار هستند

«حسینی‌پور» گفت: مادران مومنه شهداء که عزیزترین هستی خود را در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی فدا کردند، اسوه‌های واقعی ایثار و گذشت هستند.
کد خبر: ۵۵۸۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۱ - 28November 2022

مادران شهدا اسوه‌های واقعی ایثار هستندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «سیدمحمود حسینی‌پور» استاندار مازندران، در پیامی درگذشت ام الشهداء حاجیه خانم «خیرالنساء نظریان» مادر گرانقدر شهیدان والامقام «مهدی»، «علی» و «عسکری رحیمی» را تسلیت گفت. ‎

متن کامل این پیام به شرح ذیل است:

انالله و اناالیه راجعون

رحلت بانوی ماجده، ام الشهداء حاجیه خانم خیرالنساء نظریان، مادر گرانقدر شهیدان والامقام «مهدی»، «علی» و «عسکری رحیمی» موجب تألم و تأثر فراوان گردید.

مادران مومنه شهداء که عزیزترین هستی خود را در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی فدا کردند، اسوه‌های واقعی ایثار و گذشت هستند و در سایه ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت (علیهم السلام) و با تأسی از سیره حضرت صدیقه کبری، فاطمه زهرا (س)، فرزندان شجاع، بصیر و انقلابی خودرا در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی، به میدان‌های خطیر جانبازی و ایثار فرستادند.

آنان پس از شهادت نیز با پایداری، صبر و ایستادگی خالصانه در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و عزت و اقتدار نظام و آرمان‌های انقلاب اسلامی جانفشانی نمودند.

اینجانب درگذشت والده والامقام شهیدان رحیمی، حاجیه خانم خیرالنساء نظریان را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری حضرت آیت العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، جامعه بزرگ ایثارگران، مردم شهید پرور مازندران بویژه مردم انقلابی شهرستان فریدونکنار علی الخصوص خانواده محترم آن زنده یاد تسلیت و تعزیت می‌گویم و از درگاه خداوند سبحان، رحمت واسعه و رضوان الهی برای آن فقیده سعیده و برای بازماندگان خاصه بیت شریف شهیدان گرانقدر رحیمی، صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار