رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندورود در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

شهید «فخری‌زاده» مصداق بارز الگوی جهادی برای «ایران قوی» است

حجت‌الاسلام «کاظمیان» گفت: دانشمند بسیجی شهید «محسن فخری‌زاده» مصداق بارز الگوی جهادی برای ساختن ایران قوی است.
کد خبر: ۵۵۸۳۶۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۴ - 27November 2022

دانشمند بسیجی شهید محسن فخری زاده مصداق بارز الگوی جهادی برای ایران قوی استحجت‌الاسلام والمسلمین «ابوذر کاظمیان» رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندورود در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری با گرامیداشت هفته بسیج و با اشاره به فرا رسیدن هفتم آذر دومین سالگرد شهادت دانشمند بسیجی شهید محسن فخری زاده، اظهار داشت: دانشمند شهید فخری زاده نمونه بارز یک بسیجی عاشق انقلاب و ولایت بود و در مسیر پیشرفت انقلاب از هیچ کوششی دریغ نکرد.

وی ‌با اشاره به ویژگی‌های منحصربفرد این شهید والامقام، افزود: شهید فخری زاده مهم‌ترین عامل پیشرفت صنعت هسته‌ای، تکنولوژی‌های نوین در حوزه صنعت دفاعی و نظامی بود و مجاهدگونه در این مسیر به شهادت رسید.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندورود با اشاره به آثار پرخیر و برکت دانشمند شهید محسن فخری زاده در طول حیات عمر ایشان، تصریح کرد: مهم‌ترین عامل کینه توزی دشمنان نسبت به این شهید والامقام، رشد و توسعه فن آوری‌های علمی و هسته‌ای ایران اسلامی بود و این رشد و توسعه مرهون مجاهدت‌های علمی دانشمند شهید فخری زاده و دیگر شهدای راه علم است.

حجت‌الاسلام کاظمیان با اشاره به اهمیت تبیین ویژگی‌های شخصیتی دانشمند بسیجی شهید محسن فخری زاده، تاکید کرد: یکی از مهم‌ترین مولفه‌های جهاد تبیین، شناساندن شخصیت شهدا به ویژه شهدای راه علم و دانشمند بسیجی شهید محسن فخری زاده برای نسل جوان و نوجوان کشور است و الگو گیری از این شهدا امری اجتناب ناپذیر است.

عضو شورای فرهنگ عمومی شهرستان میاندورود در پایان با تاکید بر اهمیت برگزاری باشکوه دومین مراسم سالگرد این دانشمند شهید، بیان داشت: شهید محسن فخری‌زاده مصداق بارز الگوی جهادی برای ساختن ایران قوی است و به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی شهید فخری زاده و شهدای راه علم الگوی باور ما می‌توانیم هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها