رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع:

شهید فخری‌زاده یافته‌های علمی خود را مرهون الهامات قرآنی می‌دانست/ تمسک به قرآن هجمه‌های فرهنگی دشمنان را خنثی می‌کند

حجت‌الاسلام آقاجانپور با بیان اینکه دشمنان از شکل گیری و افزایش خانواد‌های قرآنی در سطح جامعه هراس دارند، گفت: بدون تردید تمسک به قرآن هجمه‌های فرهنگی دشمنان را خنثی می‌کند.
کد خبر: ۵۵۷۹۸۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۹ - 25November 2022
شهید فخری‌زاده یافته‌های علمی خود را مرهون الهامات قرآنی می‌دانست/ تمسک به قرآن هجمه‌های فرهنگی دشمنان را خنثی می‌کندبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید ضیاءالدین آقاجانپور» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح صبح امروز در جریان مسابقات قرآنی خانواده‌های کارکنان وزارت دفاع با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ قرآنی در میان خانواده‌ها، اظهار داشت: قرآن کتاب هدایت و راهنمای سلوک انسانیت و نسخه شفابخش درد‌های جسمی و روحی بشریت است. 
 
حجت‌الاسلام آقاجانپور ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای همواره به توجه به فرهنگ قرآنی و پرورش معنوی و اخلاقی خانوادها، به ویژه خانواد‌های منتسب به نیرو‌های مسلح تاکید فرمودند و ما نیز تلاش کرده ایم تا در این مسیر نورانی و انسان ساز گام برداریم. 
 
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح افزود: در روایت آمده است «منازلی که در آن قرآن تلاوت می‌شود برای اهل آسمان می‌درخشد؛ درخششی همچون درخشش ستاره گان آسمان برای اهل زمین». 
 
وی تمسک به آموزه‌های قرآن کریم را یکی از راه‌های مقابله با هجمه‌های گسترده فرهنگی جبهه استکباری، عنوان کرد و افزود: امروز یکی از بهترین راهکار‌های حفظ خانواده‌ها و بیمه کردن نوجوانان و جوانان کشور در برابر تبلیغات سو دشمنان، بهره‌گیری از فرامین نورانی قرآن و عمل کردن به آموزه‌های انسان ساز این کتاب آسمانی است. 
 
حجت‌الاسلام آقاجانپور با اشاره به نقش تربیتی قرآن کریم در حوزه‌های فردی و اجتماعی گفت: دشمن امروز از شکل گیری و افزایش خانواده‌های قرآنی در سطح جامعه اسلامی هراس دارد؛ چراکه می‌داند شهدا و جهادگران راه حق در بستر همین خانواد‌های قرآنی پرورش یافته و رشد کردند. 
 
وی انس با مکتب قرآن و آموزه‌های معنوی کتاب وحی را نیاز امروز جامعه اسلامی در مواجه با بمباران تبلیغاتی جبهه استکباری دانست و تصریح کرد: بدون تردید فاصله گرفتن از مکتب قرآن ما را با آسیب‌های اجتماعی فزاینده و جبران ناپذیری مواجه خواهد کرد. 
 
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: دشمنان امروز خانواد‌های ما را به عنوان اصلی‌ترین هسته مرکزی جامعه اسلامی هدف قرار داده اند، و می‌خواهند در بستر فضای مجازی ذهن جوان ما را تحت پوشش تبلیغاتی خود، سمت و سو دهند. 
 
حجت‌الاسلام آقاجانپور با اشاره به فعالیت‌های سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در اشاعه و ترویج فرهنگ قرآنی، گفت: به حمدالله امروز با تلاش‌های گسترده همکارانم در این سازمان فعالیت‌های عمده و قابل توجهی در این عرصه انجام شده و امروز وزارت دفاع سهم قابل توجهی را در حوزه حافظان قرآنی و پرورش یافتگان این مکتب آسمانی دارد، که این دستاوردی ارزشمند و قابل تقدیر است. 
 
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در ادامه شهید فخری زاده را شخصیتی قرآنی و مأنوس با انوار این کتاب آسمانی عنوان کرد و افزود: این شهید والامقام بسیاری از یافته‌های علمی خود را در سایه توجه و تمسک به قرآن کریم به دست آورده بود. 
 
وی خاطرنشان کرد: شهید فخری زاده به بنده گفتند «همواره قبل از آغاز یک فرآیند علمی و پژوهشی، نماز شب می‌خواندم و سپس به قرآن رجوع کرده و به واسطه تدبر در آیات نورانی قرآن کریم، الهاماتی را دریافت می‌کردم». 
 
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع ادامه داد: به واقع امروز خروجی این الهامات قرآنی را در اقتدار دفاعی و توان بازدارندگی ایران اسلامی در منطقه و جهان مشاهده می‌کنیم. 
 
انتهای پیام/ 221
نظر شما
پربیننده ها