جانشین فرمانده سپاه الغدیر در اقشار تخصصی بسیج:

اساتید و نخبگان سفیران جهاد تبیین هستند

سرهنگ «محدث» گفت: اساتید و نخبگان سفیران جهاد تبیین هستند، اینکه کلاس درس به عنوان مهمترین جایی که می‌تواند در این امر تاثیر گذار باشد و می‌توانیم الگو باشیم برای دانشجو، اگر باور‌های ما دچار مشکل شد این نقش را بتوانیم به درستی ایفا کنیم.
کد خبر: ۵۵۸۴۷۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۴ - 27November 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، سرهنگ «حمیدرضا محدث» جانشین فرمانده سپاه الغدیر در اقشار تخصصی بسیج در مراسم گرامیداشت هفته بسیج که با حضور «محمدعلی شاه حسینی» معاون توسعه و مدیریت و منابع استانداری یزد، حجت الاسلام «حسن زارع» مسئول دفاتر نهاد رهبری در واحد‌های دانشگاه آزاد استان و «غفوری» معاون دانشجوئی فرهنگی دانشگاه یزد برگزارشد با گرامیداشت هفته بسیج، به شگفتی‌های تشکیل بسیج از نگاه مقام معظم رهبری اشاره کرد و اظهار داشت: بسیج به حضرت امام ملهم شد. بسیج یک چیز عادی نبود، افتخار برای سپاه است که شجره بسیج در بستر سپاه نهالش کاشته شد.

وی در ادامه افزود: جهاد تبیین فقط به بازخوانی و بیان کردن منویات فرمانده معظم کل قوا نیست بلکه جهاد تبیین جهاد گر در جنگ هیبریدی و ترکیبی می‌خواهد و انسان‌های تک بعدی در این رسالت جایگاهی ندارند پس باید مجهز باشیم به همه موارد و شرایط محیطی و اقتصادی و سایبری و در همه ابعاد مجهز ومسلح باشیم که بتوانیم در این مسیر به عنوان یک جهاد گرانه ایفای نقش کنیم و این فرهنگ را عملیاتی کنیم در همه حوزه‌ها چراکه این، یک سازمان یا یک لباس خاص و پرونده نیست پس شامل همه افرادی که تفکر جهادی دارند در این راستا قرار می‌گیرند.

جانشین فرمانده سپاه الغدیر در اقشار تخصصی بسیج استان یزد تصریح کرد: از ویژگی‌ها و شاخص‌های یک بسیجی می‌توان به عنوان یک نیروی کارآمد در همه میدان‌ها که انسان‌های چند منظوره و چند وظیفه‌ای را می‌طلبد نام برد.

محدث، در ادامه بیان کرد: الزامات این جنگ ترکیبی را باید قبول کنیم که عصر، عصر دیجیتال و سواد رسانه‌ای است و لازمه باسواد بودن افراد در جامعه امروزی و در جهاد تبیین است.

وی گفت: جهاد تبیین را باید به گونه‌ای گفتمان کنیم که همه مردم احساس کنند که همه، وظیفه شان همین است و باور‌ها دچار خدشه نشود و ظرفیت‌های مردمی را حوزه جهاد تبیین، باید پای کار بیاوریم.

جانشین فرمانده سپاه الغدیر در اقشار تخصصی بسیج استان، اذعان کرد: اساتید و نخبگان سفیران جهاد تبیین هستند، اینکه کلاس درس به عنوان مهمترین جایی که می‌تواند در این امر تاثیر گذار باشد و می‌توانیم الگو باشیم برای دانشجو، اگر باور‌های ما دچار مشکل شد این نقش را بتوانیم به درستی ایفا کنیم.

وی عنوان کرد: اساتید باید در تخصص‌هایی که دارند مجهز به سایر مسائلی که متناسب با شرایط روز و پیچیدگی‌های روز در آن قرار داریم مجهز شوند به جهاد تبیین و به عنوان یک الگوی دانشجو در این راستاعملیاتی شود.

فرمانده سپاه الغدیر در اقشار تخصصی بسیج استان، با اشاره به کارگروه‌های مرکز شهید اله دادی، هم افزایی و نظامند کردن ظرفیت‌های موجود را به جای خنثی کردن یکدیگر عامل پیشرفت جامعه بیان کرد وحل مسائل در کف جامعه و مردم با آن درگیرهستند را با روحیه جهادی حل شود و اصلاح گردد و اولویت‌ها مشخص و عامل پیشرفت و مصداق ید واحد را با دانشگاه داشته باشیم.

برگزاری نمایشگاه دستاورد‌های استادان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی یزد در قالب شرکت‌های فناور و دانش بنیان با بیش از ۱۲۰ محصول جدید، پخش کلیپ و سرود انقلابی از دیگر برنامه‌های جنبی این گردهمایی بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها