رئیس سازمان بسیج ادارات سپاه امام رضا (ع):

رسالت بسیج نقش‌آفرینی در «جهاد تبیین» است

سرهنگ «کهنسال» گفت: بعد از دوران دفاع مقدس؛ بسیج کارآمدی خود را در عرصه‌های مختلف از جمله فرهنگی و اجتماعی نشان داد اما در کنار مأموریت‌‌های امنیتی و نظامی؛ امروز وظیفه مهم این شجره طیبه حضور در عرصه جهاد تبیین است.
کد خبر: ۵۵۸۶۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۱ - 28November 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، سرهنگ پاسدار «ابوالفضل کهنسال» رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام رضا (ع) در مراسم تجلیل از حماسه‌سازان دفاع مقدس و ایثارگران جمعیت هلال احمر خراسان رضوی که به‌ مناسبت هفته بسیج در مجتمع آفتاب ولایت برگزار شد، اظهار داشت: همه انقلاب‌های جهان بعد از مدتی دچار انحراف و انحطاط شدند اما در این بین؛ انقلاب اسلامی ایران با توجه به اینکه یک انقلاب مکتبی است امام خمینی (ره) به وسیله شجره طیبه بسیج سد محکمی را در مقابل بدخواهان انقلاب اسلامی ایجاد کردند.

وی با بیان اینکه بسیج یکی رموز پایداری انقلاب به رغم مخالفت‌های استکبار است، یادآور شد: شجره طیبه بسیج دارای تفکر و ایده است به همین دلیل امام خمینی (ره) افرادی را که دارای دو مولفه تفکر انقلابی و دوستدار انقلاب اسلامی بودند را در قالب بسیج سازماندهی کردند.

رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام رضا (ع) در ادامه درباره نقش و کارکردهای بسیج در سال‌های پس از دفاع مقدس گفت: در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران و همچنین بعد از دوران دفاع مقدس؛ بسیج کارآمدی خود را در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی نشان داد اما در کنار مأموریت‌‌های امنیتی و نظامی بسیج؛ امروز وظیفه مهم این شجره طیبه جهاد تبیین است.

کهنسال در پایان سخنان خود تأکید کرد: دشمن در مقابله با جمهوری اسلامی ایران همه سعی و تلاش خود را به کار گرفت اما به آن نتیجه مطلوب دست پیدا نکرد بنابراین به کمک ظرفیت‌هایی همچون فضای مجازی، برخی از هنرمندان و فوتبالیست‌ها به دنبال نشر روایت‌های جعلی و دروغین و در نهایت تحقق نقشه‌های خود از این رهگذر بود. ما وظیفه داریم در جمع‌های مختلف به امر تبیین همت کنیم تا از این عرصه نیز سربلند بیرون بیاییم.

در ادامه این مراسم حسن باخرد به روایتگری از شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم پرداخت و در پایان از ۱۴ خانواده‌ ایثارگر جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی تقدیر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها