بیانیه وزارت دفاع به‌مناسبت روز نیروی دریایی ارتش؛

حضور نیروی دریایی ارتش در آبهای دوردست مصداق تحقق «ما می‌توانیم» است

وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در بیانیه‌ای به‌مناسبت روز نیروی دریایی اعلام کرد: حضور نیروی دریایی ارتش در آبهای بین‌المللی دور مصداق واقعی تحقق «ما می‌توانیم» است.
کد خبر: ۵۵۸۵۲۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۸ - 28November 2022

بیانیه وزارت دفاع به مناسبت ۷ آذر روز نیروی دریایی ارتشبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با صدور بیانیه‌ای هفتم آذر روز نیروی دریایی را گرامی داشت.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

هفتم آذر سالروز شهادت رادمردان و دریادلان آسمانی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران است که از عمق جان، دل در گرو استقلال و شرف و دفاع از ایران اسلامی گذاشتند و با بذل هستی خویش حماسه‌ای جاودان آفریدند و برگ زرین دیگری در دفتر تاریخ شکوهمند ملت سلحشور ایران زمین رقم زدند.

نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سال‌های پس از دفاع مقدس نیز در عرصه جهاد دیگری با تکیه بر جوانان برومند خود در نوسازی، تجهیز، آموزش وتاکتیک‌های جدید رزمی درخشید و با حضور به‌هنگام و فعال در حفظ امنیت مرز‌ها و آبراه‌های دریایی و خطوط کشتیرانی بازرگانی کشورمان و سایر کشورها، مبارزه با تروریسم دریایی، قاچاق انسان و دزدی دریایی را آغاز نمود به گونه‌ای که تحسین همگان را برانگیخت.

تجربه سال‌های اخیر این نیرو در حضور در آب‌های بین‌المللی دور به مصداق واقعی تحقق «ما می‌توانیم» و «ایران مقتدر» بوده است که به دست فرماندهان و کارکنان غیور و توانمند این نیروی راهبردی به دست آمده است. مزید بر آن تلاش‌های بی‌وقفه این نیرو در انجام مأموریت‌های صلح و آرامش در آب‌های سرزمینی و دوردست و مشارکت و همکاری سازنده با همسایگان و اجرای رزمایش‌های متعدد با قدرت‌های دریاییِ هم‌پیمان، از این نیرو در جهان چهره‌ای کارآمد، اطمینان‌بخش، پر افتخار و امنیت‌ساز به تصویر کشیده‌است.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با گرامی‌داشت یاد و راه شهیدان نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران به‌ویژه شهدای قهرمان ناوچه پیکان و ادای احترام به خانواده معزز و معظم ایشان و تجدید میثاق با آرمان‌های مقدس این شهیدان والا مقام، همانند گذشته آمادگی خود را برای پشتیبانی مؤثر، تقویت و تجهیز نیرو‌های مسلح به آخرین فناور‌های نوین دفاعی اعلام داشته، موفقیت‌های روزافزون ایران اسلامی را ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و زعامت داهیانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) از خداوند بزرگ مسئلت می‌نماید.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار