نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی:

مجلس یازدهم بر مبارزه با فساد و تبعض تاکید دارد

مقصودی گفت: نمایندگان در مسیر خدمتگذاری به مردم باید با قدرت تمام بر آرمان‌های انقلاب و پیمان‌هایی که با مردم بستند اعم از جلوگیری از فساد، تبعض و زورگویی پافشاری و تاکید داشته باشند.
کد خبر: ۵۵۸۵۵۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱ - 28November 2022

مجلس یازدهم بر مبارزه با فساد و تبعض تاکید دارد

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «فاطمه مقصودی» نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی در رابطه با فرارسیدن گرامیداشت روز مجلس شورای اسلامی و گرامیداشت یاد شهید آیت الله مدرس، اظهار داشت: قوه‌مقننه پایگاه و جایگاه تصمیم گیری از طرف مردم در نظام است لذا باید اذعان کرد نظام ما مبتنی بر مردم سالاری است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: برای قدرتمند کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مبارزه با استکبار می‌بایست در مقابل زیاده خواهی ها، زورگویی‌ها، تطمیع‌ها، تهدید‌ها و ارعاب‌ها ایستادگی کرد؛  هر چند این امر می‌تواند گاهی از بیرون کشور باشد و گاهی هم از داخل کشور.

وی در این راستا ادامه داد: بر این اساس نمایندگان در این مسیر باید با قدرت تمام بر آرمان‌های انقلاب و پیمان‌هایی که با مردم بستند اعم از جلوگیری از فساد، تبعض، زورگویی و ... پافشاری و تاکید داشته باشند و به عبارتی مردم را نفروشند و در بیراهه مسیر به جاده خاکی نزنند.

نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: با توجه به اینکه مجلس یازدهم در نیمه راه خود قرار دارد در این رابطه هر نماینده‌ای می‌تواند خودش را ارزیابی کند که آیا به قولی که به مردم داده و همچنین به رسالتی که بر دوش داشته عمل کرده است یا خیر؟

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همچنین در این رابطه مردم نیر می‌توانند قضاوت کنند و به نمایندگان نمره بدهند.

منبع: خانه ملت 

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها