رئیس بسیج معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران:

فضای موزه مرکزی شهدا انگیزه بیشتری برای خدمت به ما می‌دهد

نیازمند در توصیف موزه مرکزی شهدا گفت: فضای این موزه و آشنایی با آثار شهدا برای ما و همکارانمان انرژی‌آفرین است و سبب می‌شود در مسئولیتی که داریم انگیزه خدمت بیشتری پیدا کنیم.
کد خبر: ۵۵۸۵۸۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵ - 28November 2022

بسیجیان معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران از موزه شهدا بازدید کردندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، تعدادی از بسیجیان معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران روز گذشته (یکشنبه) همزمان با گرامیداشت هفته بسیج از موزه مرکزی شهدا واقع در تقاطع خیابان سمیه و خیابان شهید موسوی بازدید کردند.

در این مراسم، بازدیدکنندگان از سالن «شهدای قبل از انقلاب اسلامی» تا «بعد از پیروزی انقلاب اسلامی» بازدید کردند که در این قسمت آثاری از شهیدان این دوره از جمله «رئیسعلی دلواری»، «شیخ فضل‌الله نوری»، «میرزا کوچک جنگلی»، شهید «مدرس»، شهید «نواب صفوی» و جدیدترین غرفه مربوط به لباس لحظه شهادت شهید «محسن فخری‌زاده» به نمایش درآمده است.

«نیما نیازمند» رئیس بسیج معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران هدف از این بازدید را زنده نگه داشتن یاد شهدا و آثار و برکات آنان در هفته بسیج دانست و اظهار داشت: فضای این موزه و آشنایی با آثار شهدا برای ما و همکارانمان انرژی‌آفرین است و سبب می‌شود در مسئولیتی که داریم انگیزه خدمت بیشتری پیدا کنیم.

وی افزود: در بسیج اداری تفکر این است که در هر شرایطی چه در دوره جنگ و یا صلح و همچنین فتنه بتوانند بهترین خدمت را به مردم ارائه دهند و حضور در موزه شهدا و بازدید آثار شهدا هم این انگیزه را بیشتر می‌کند.

در آغاز مراسم «هادی حسینی» روایتگر دفاع مقدس به روایتگری تاریخ انقلاب اسلامی پرداخت. 

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها