مخالفت مجدد کویتی‌ها با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی

یک پژوهشگر کویتی مسائل فلسطین تاکید کرد که فعالیت‌های مردمی در بالاترین سطوح در مخالفت با هرگونه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی جریان دارد.
کد خبر: ۵۵۸۶۵۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۳ - 28November 2022

مخالفت مجدد کویتی ها با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از فلسطین الیوم، «عبدالله الموسوی» یک پژوهشگر کویتی مسائل فلسطین تاکید کرد که فعالیت‌های مردمی در بالاترین سطوح در مخالفت با هرگونه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی جریان دارد.

عبدالله الموسوی افزود: مردم کویت مخالف هرگونه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی اعم از عادی سازی در زمینه فعالیت های ورزشی، فرهنگی و دانشگاهی بوده و اکثریت ملت کویت نیز مخالف عادی سازی و ضربه به مسئله فلسطین هستند.

این پژوهشگر مسائل فلسطین تصریح کرد: تعدادی از نمایندگان پارلمان کویت پیش نویس قانونی را در راستای جرم انگاری عادی سازی هر گونه روابط با رژیم صهیونیستی و سازمان های وابسته به آن آماده کرده اند و بعد از تصویب آن هر گونه تلاش برای عادی سازی به مراجع قضایی ارجاع خواهد شد.

مردم کویت در عرصه‌ های مختلف بارها مخالفت خود را با عادی‌ سازی روابط میان رژیم صهیونیستی و کشورهای عربی ابراز کرده اند. از لحاظ تاریخی نیز کویت پیشینه‌ ای طولانی در مبارزه با رژیم صهیونیستی دارد. شیخ صباح سالم الصباح امیر وقت کویت در ۵ ژوئیه سال ۱۹۶۷ به نیروهای مسلح کویتی فرمان جنگ علیه گروه های مسلح صهیونیستی در اراضی فلسطین را داده بود.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها