برگزاری کارگاه بیانیه گام دوم انقلاب و جهاد تببین در زاهدان

کارگاه بیانیه گام دوم و جهاد تبیین در اداره کل فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان با حضور دبیرکل گام دوم انقلاب استان سیستان و بلوچستان و کارکنان فرودگاه های این استان، در محل سالن کنفرانس این اداره کل برگزار شد.
کد خبر: ۵۵۸۷۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۶ - 29November 2022

برگزاری کارگاه بیانیه گام دوم انقلاب و جهاد تببین در زاهدانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، کارگاه بیانیه گام دوم و جهاد تبیین در اداره کل فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان با حضور «علی حیدری نیا» دبیرکل گام دوم انقلاب استان سیستان و بلوچستان و کارکنان فرودگاه های این استان، در محل سالن کنفرانس این اداره کل برگزار شد.

«علی حیدری نیا» دبیرکل گام دوم انقلاب استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: رهبر انقلاب در بهترین زمان ممکن، موضوع جهاد تبیین را مطرح کردند و درواقع به‌نوعی بیانیه گام دوم قوام بخشیدند.

وی گفت: بیانیه گام دوم یک بیانیه نیست بلکه یک مانیفست است که مسیر را برای ما مشخص کرده است. با استقامت و پایداری گردنه های مهم را رد کرده ایم الان باید تلاش کنیم و مراقبت کنیم که در ادامه مسیر با مشکل مواجه نشویم.

حیدری نیا ادامه داد: با عمل و روحیه انقلابی در هر مسیری که گام گذاشته شود پیروزی حاصل میشود.انتصاب مدیران جهادی در بهبود شرایط کشور قطعا موثر است، هر گاه عمل جهادی داشتیم در کارمان پیروزیم.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار