نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز:

خانواده شهدا نقش سازنده‌ای در جهاد تبیین دارند

حجت‌الاسلام والمسلمین «شکری» نقش خانواده شهدا را در بصیرت افزایی بسیارافزایی جامعه بسیار برجسته دانست و گفت: خانواده‌های معظم شهدا می‌توانند در افزایش بصیرت جامعه بسیار موثر باشند و نقش سازنده‌ای در جهاد تبیین داشته باشند.
کد خبر: ۵۵۸۷۶۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹ - 29November 2022

خانواده شهدا نقش سازنده ای در جهاد تبیین دارند

حجت‌الاسلام والمسلمین «یوسفعلی شکری» نماینده، ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در البرز، با اشاره به نقش ویژه خانواده شهدا در جهاد تبیین و بصیرت افزایی جامعه اظهار داشت: استکبار جهانی به جهت ماهیت آزادی‌خواهی و ضد استکباری جمهوری اسلامی همچنان درصدد ضربه زدن به نظام، کشور و مردم است و به همین سبب مردم باید در شناسایی فتنه‌های جدید دشمن هوشیار باشند و در این رابطه خانواده‌های معظم شهدا می‌توانند در افزایش بصیرت جامعه بسیار موثر باشند و نقش سازنده‌ای در جهاد تبیین داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به اغتشاشات و حوادث اخیر در کشور افزود: استکبار جهانی با توجه به امنیت و قدرت دفاعی و بازدارندگی ایران اسلامی زمانی که متوجه شد که از بیرون و از طریق رویارویی مستقیم نظامی نمی‌توانند اقتدار و امنیت کشور را تضعیف کنند؛ به فکر ایجاد فتنه از درون افتاد و از احساسات و هیجان‌های جوانان و نوجوانان بهره گرفت تا آرامش ملت را از درون خدشه‌دار کند.

شکری با اشاره به اینکه هدف دشمن ایجاد جو اغتشاش، رعب و وحشت و ترور از طریق عناصر خود فروخته وابسته به بیگانه است؛ گفت: هر چند شهدای اقتدار و امنیت با نثار خون خود نگذاشتند به نظام و آرمان‌های انقلاب اسلامی کوچک‌ترین آسیبی برسد؛ اما اغتشاشات اخیر آرامش و امنیت مردم را به هم ریخت و خسارات زیادی به جامعه وارد آورد که همین مساله باعث انزجار و برائت مردم از فتنه‌گران و آشوب‌طلبان شد.

نماینده، ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با تاکید بر نقش برجسته شهدای مدافع حرم در تأمین امنیت کشور متذکر شد: مدافعان حرم در عراق، سوریه، ایران ضمن دفاع از حرم آل الله و اهل بیت (ع) با تروریست‌های پرورش یافته غرب به مبارزه برخاستند که اگر این چنین نمی‌شد سرتاسر خاورمیانه غرق در آتش و خون می‌شد و بی تردید کشور ما نیز از این ناامنی گسترده در امان نمی‌ماند.

وی گفت: بی‌شک امروز باید در کشور با داعش مبارزه می‌کردیم که در یک سمت طالبان وهابی و در سمت دیگر طالبان داعشی امینت و آرامش ملت ایران را سلب می‌کردند. مسئولان همواره باید اهمیت مجاهدت و از جان گذشتگی شهدا و ایثارگران را در خاطر داشته باشند و با پیروی از زندگی شهدا؛ اسباب سعادت‌مندی و بالندگی جامعه را فراهم کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار