پیام فرمانده سپاه کربلا در پی شهادت «احمد صالحی»

سردار «مسلمی» به مناسبت شهادت بسیجی جهادگر شهید «احمد صالحی» پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۵۵۹۰۹۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۵ - 30November 2022

پیام فرمانده سپاه کربلا در پی شهادت «احمد صالحی» در دفاع از امنیتبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا به مناسبت شهادت بسیجی جهادگر شهید «احمد صالحی» پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَ لا تَقُولُوا لِمَنْ یُقْتَلُ فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواتٌ بَلْ أَحْیاءٌ وَ لکِنْ لا تَشْعُرُونَ» (سوره بقره، آیه ۱۵۴)

شهادت بسیجی مدافع امنیت شهید «احمد صالحی» از سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات را به مردم شریف ایران به ویژه مردم شهیدپرور و ولایتمدار مازندران و شهرستان ساری و خانواده معزز شهید تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

شهید صالحی روز گذشته در حین ماموریت تعقیب و گریز و مقابله با یک تیم تروریستی تکفیری که قصد برهم زدن امنیت کشور را داشتند در حوالی شهرستان زاهدان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

این جهادگر بسیجی دهه هفتادی که عضو گروه جهادی شهید امنیت مصطفی نوروزی نیز بود، برای دفاع از مرز‌های کشور و مقابله با اشرار، جان خویش را نثار امنیت مردم و ایران اسلامی کرد.

اینجانب علو درجات و همنشینی با سیدالشهدا حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را برای شهید عزیز و صبر زینبی را برای خانواده و بازماندگان آن شهید بزرگوار از خدای متعال مسئلت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها