دبیر دومین کنگره ملی شعر «مروارید عمان» خبر داد؛

برگزاری دومین کنگره ملی شعر «مروارید عمان» در مازندران

«ایرانی نسب» از برگزاری دومین کنگره ملی شعر «مروارید عمان» با محوریت شهید «مصطفی نوروزی» در مازندران خبر داد.
کد خبر: ۵۶۷۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸ - 18January 2023

برگزاری دومین کنگره ملی شعر «مروارید عمان» در مازندران«احمد ایرانی نسب» دبیر دومین کنگره ملی شعر «مروارید عمان» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری از برگزاری دومین کنگره ملی شعر «مروارید عمان» در مازندران خبر داد و اظهار داشت: این کنگره با محوریت بسیجی شهید مدافع امنیت «مصطفی نوروزی» در ایام شهادت این شهید عزیز برگزار خواهد شد.

وی موضوعات فراخوان را در قالب‌های شعر کلاسیک و آزاد اعلام کرد و افزود: آثار ارسالی با موضوعات شهدای مدافع حرم و دفاع مقدس، شهدای شاهچراغ و مدافع امنیت (شهیدان احمد صالحی، آرمان علی وردی، روح الله عجمیان و...) و همچنین در بخش ویژه با موضوع شهید «مصطفی نوروزی» قابل پذیرش است.

ایرانی نسب ادامه داد: هر شرکت کننده می‌تواند حداکثر ۳ اثر در هر بخش ارسال کند و شرکت در بخش‌های مختلف بلامانع است.

این شاعر مازندرانی اضافه کرد: اشعار ارسال شده چنانچه برگزیده کنگره‌های دیگر باشند و در مجموعه‌های شعری چاپ شده باشند از دور رقابت‌ها حذف خواهد شد.

وی با بیان اینکه گزیده اشعار ارسالی در قالب مجموعه‌ای به صورت کتاب چاپ و منتشر خواهد شد، گفت: علاقمندان می‌توانند تا پایان پانزدهم بهمن نسبت به ارسال آثار از طریق شماره پیام رسان ۰۹۱۱۹۵۵۰۹۵۴ در ایتا، سروش و تلگرام اقدام کنند.

دبیر دومین کنگره ملی شعر «مروارید عمان» ذکر مشخصات فردی، کد ملی، نام شهر محل سکونت و شماره تماس را ضروری دانست و گفت: آئین اختتامیه این کنگره با تقدیر از برگزیدگان در تاریخ ۲۵ بهمن برگزار خواهد شد.

ایرانی نسب خاطرنشان کرد: دومین کنگره ملی شعر «مروارید عمان» به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، ستاد گرامیداشت شهید «مصطفی نوروزی» و مجمع شاعران اهل بیت (ع) مازندران (مشام) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار