مدیر امور فرهنگی دومین کنگره ملی بزرگداشت شهید «مصطفی نوروزی»:

کتاب‌های «عمو مصطفی» و «ماجرای مصطفی» در مازندران رونمایی می‌شود

حجت‌الاسلام «رضاپور» از رونمایی از کتاب‌های «عمو مصطفی» و «ماجرای مصطفی» با موضوع شهید «مصطفی نوروزی» در مازندران خبر داد.
کد خبر: ۵۷۴۵۰۲
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۶ - 20February 2023

کتاب «عمو مصطفی» و «ماجرای مصطفی» در مازندران رونمایی می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «محمدعلی رضاپور» مدیر امور فرهنگی دومین کنگره ملی بزرگداشت شهید «مصطفی نوروزی» امروز در نشست خبری با بیان اینکه عنوان این کنگره «مصطفای شهید» است که دومین سال متوالی برگزار می‌شود، اظهار داشت: این کنگره شب سه‌شنبه دوم اسفند ساعت ۱۸:۳۰ در حسینیه عاشقان کربلای سپاه ساری برگزار می‌شود که دومین کنگره شعر «مروارید عمان» یکی از بخش‌های این کنگره است.

وی با بیان اینکه رونمایی از کتاب «عمو مصطفی» ویژه کودکان و «ماجرای مصطفی» شامل ۶۳ داستانک از زندگی شهید «مصطفی نوروزی» یکی از برنامه‌ها خواهد بود، افزود: کتاب شعر کنگره نیز در سال آینده به چاپ خواهد رسید.

این مسئول با بیان اینکه اعطای نشان خدمت «مصطفی شهید» یکی دیگر از بخش‌های کنگره به شمار می‌آید، ادامه داد: این نشان به هشت گروه و نفر، گروه ملی جهادی از همدان، گروه جهادی استانی از بابل و گروه جهادی شهرستانی از ساری و چهار فرد جهادی؛ طلبه جهادی، چزشک جهادی، معلم جهادی و ورزشکار جهادی و خانواده شهید جهادگر احمد صالحی مله اعطا خواهد شد.

حجت الاسلام رضاپور خاطرنشان کرد: دومین کنگره ملی شهید مصطفی نوروزی با سخنرانی حجت الاسلام «ناصر رفیعی» و مدیحه سرایی «سرگزی» برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها