پیام تسلیت مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران در پی شهادت «احمد صالحی»

سردار «ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در پی شهادت مدافع امنیت «احمد صالحی» پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۵۵۹۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶ - 01December 2022

پیام تسلیت مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران در پی شهادت شهید «احمد صالحی»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران در پی شهادت مدافع امنیت «احمد صالحی» پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحمن الرحیم

«من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا»

یک بار دیگر فضای استان لاله‌خیز و شهیدپرور استان مازندران به عطر و بوی یک شهید از جنس لاله‌های سرخ عاشورایی عطرآگین شد و فرزندی از دیار علویان در دفاع از امنیت کشور بال در بال کبوتران به آسمان‌ها رسید.

بی‌ تردید شهادت مظلومانه بسیجی مدافع امنیت «احمد صالحی» که در دفاع از امنیت در زاهدان به شهادت رسید، موجی از حزن و اندوه را در بین مردم دیار علویان بویژه شهرستان ساری ایجاد و دلها را اندوهگین و داغدار کرد.

این شهید مدافع امنیت که از سربازان گمنام امام زمان (عج) بود روز گذشته حین مأموریت تعقیب و گریز و مقابله با یک تیم تروریستی تکفیری در حوالی شهرستان زاهدان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

اینجانب ضمن عرض تبریک و تسلیت به خانواده محترم شهید مدافع امنیت «احمد صالحی» و عموم مردم استان مازندران و یویژه شهرستان ساری و محله کوی کارمندان برای این شهید عزیز همنشینی با سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برای بازماندگان صبر جزیل از درگاه ایزد منان مسالت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار