در پیام فراجا به‌مناسبت روز پرستار آمده است؛

پرستاران جهادگران عرصه سلامت هستند

در پیام فرماندهی انتظامی کل کشور به‌مناسبت روز پرستار آمده است: پرستاران جهادگران عرصه سلامت، امنیت آفرین و آرامبخش خاطر بیماران هستند؛ شفقت، مهربانی، غمگساری و ... از ویژگی‌های مهم پرستاران است که از ارزش‌های والای اسلامی محسوب می‌شوند.
کد خبر: ۵۵۸۷۸۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸ - 29November 2022

پرستاران جهادگران عرصه سلامت، امنیت آفرین و آرامبخش خاطر بیماران هستندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پیامی روز پرستار را به این قشر زحمتکش و فداکار جامعه تبریک گفت.

من این پیام به شرح ذیل است:

سالروز میلاد بانوی بزرگوار حضرت زینب کبری (س)، پرستار دل‌های زخم خورده از ظلم و تزویر در واقعه کربلا و حافظ نهضت عاشورا، روز پرستار نام گرفت تا گرامی بداریم یاد همه پرستاران صحنه جهاد و نبرد را که در دوران جنگ تحمیلی و شیوع ویروس منحوس کرونا از جان گذشتند تا بشریت بر این فداکاری و ایثار غبطه خورده و حیات انسان‌ها مدیون همت بلند این عزیزان باشد.

پرستاری، شغلی انسانی و دارای ارزش‌های اسلامی است. پرستاران نقشی بی بدیل در خدمت‌رسانی به بیماران و صیانت از جان مردم دارند و این تلاش و ایثارشان جایگاهی بس رفیع را برای این قشر زحمتکش در جامعه رقم زده است تا آنجا که در دوران مبارزه با کرونا مدافعان سلامت لقب گرفتند. این جهادگران عرصه سلامت، امنیت آفرین و آرامبخش خاطر بیماران هستند. شفقت، مهربانی، غمگساری و ... از ویژگی‌های مهم پرستاران است که از ارزش‌های والای اسلامی محسوب می‌شوند.

فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن تبریک میلاد ستاره پرفروغ کوثر و پرستار عاطفه‌ها حضرت زینب علی‌ها السلام و روز پرستار به جامعه پزشکی و پرستاری، از تلاش‌های بی شائبه، مخلصانه و ایثارگرانه جامعه پرستاری در عرصه‌های بهداشتی، درمانی، آموزشی و پژوهشی تقدیر کرده و یاد تمامی شهدای مدافعان سلامت به ویژه شهدای پرستار را گرامی داشته و آرزوی سلامتی، سعادت و توفیق روزافزون در مسیر اجرای سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری «مدظله العالی» را از درگاه پروردگار متعال برای این عزیزان خواستار است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار