نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس:

سابقه طولانی رفتار منافقانه اروپا نسبت به ایران/ نقش آلمان در جنایات صدام با سلاح‌های شیمیایی را فراموش نمی‌کنیم

حسن‌پور بیگلری گفت: آمریکا و اروپا برای اولین بار نیست که در قبال جمهوری اسلامی ایران دوگانه و منافقانه برخورد می‌کنند.
کد خبر: ۵۵۸۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۳:۱۷ - 01December 2022

نقش آلمان در جنایات صدام با سلاح‌های شیمیایی را فراموش نمی‌کنیم/ سابقه طولانی رفتار منافقانه اروپا نسبت به ایران«شهباز حسن‌پور بیگلری» نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به صدور قطعنامه ضد ایرانی در شورای حقوق بشر سازمان ملل اظهار داشت: آمریکا و اروپا برای اولین بار نیست که در قبال جمهوری اسلامی ایران دوگانه و منافقانه برخورد می‌کنند.

حسن‌پوربیگلری تصریح کرد:‌ در دوران دفاع مقدس آلمانی‌ها سلاح‌های شیمیایی خود را به دشمن ایران یعنی «صدام» دادند تا یکی بزرگ‌ترین جنایات ضد بشری را در کردستان و مناطق غربی کشور انجام دهند، مردم ما امروز جنایات آن دوران را فراموش نخواهند کرد.

نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دشمن پی به موفقیت‌ها و سرعت حرکت مردم ایران در توسعه و پیشرفت کشورشان برده است، به طور مثال می‌توان به توفیقات جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین‌المللی و ارتباطات حسنه با همسایگان اشاره کرد.

حسن‌پوربیگلری خاطرنشان کرد: دشمن درصدد است تا با سیاه‌نمایی ایران‌هراسی جدیدی ر ا در عرصه بین‌الملل رقم بزند.

وی افزود: غربی‌ها در غایت اهداف خود به دنبال ممانعت از رشد و پیشرفت جمهوری اسلامی ایران هستند، در چنین شرایطی مردم و مسئولان باید بسیار هشیار باشند و دستگاه دیپلماسی کشور پر قدرت نقشه‌های دشمنان را در عرصه دیپلماسی بین کشورها نقشه‌برآب کند.

حسن‌پوربیگلری تصریح کرد: مسئولان اجرایی کشور باید در حوزه اقتصادی و معیشت مردم تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات داشته باشند، زیرا امپراطوری رسانه‌ای نظام سلطه می‌خواهد، مردم و مسئولان نسبت به توسعه کشور غافل شوند، تا نظام اسلامی در مقابل توطئه‌هایشان آسیب‌پذیر باشد، از این جهت ما برای اینکه خودمان و کشورمان را در مقابل دشمن واکسینه کنیم باید روز به روز قوی‌تر شویم.

نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: اروپا و آمریکا در حوزه حقوق بشر ترفند‌های زیاد برای فشار به کشورهای مستقل به کار برده‌اند که در خصوص جمهوری اسلامی ایران نتیجه‌مدنظر را نگرفته‌اند، زیرا مردم ایران تا پای جان در مقابل دشمنان مقاومت داشته‌اند.

انتهای پیام/ 371‌‎‌

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار