پیام مشترک فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا به مناسبت روز پرستار؛

پرستاران احیا کننده ارزش‌ها و فضلیت‌های الهی هستند

سردار «مسلمی» فرمانده سپاه کربلا و حجت‌الاسلام «رعایتی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار پیام مشترکی صادر کردند.
کد خبر: ۵۵۸۹۹۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶ - 30November 2022

فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا روز پرستار را تبریک گفتندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا و حجت الاسلام «جعفر رعایتی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار پیام مشترکی صادر کردند.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام و درود خداوند بر مجاهدان عرصه صبر و بردباری، پرستارانی که با الگوگیری از اسوه و اسطوره بزرگ پرستار دشت نینوا احیا کننده ارزش‌ها و فضلیت‌های الهی شدند و با اقتدا به حضرت زینب کبری (س) عصاره ولایت در سخت‌ترین و دشوارترین لحظه‌ها با فداکاری و ایثار، مدال افتخار مدافعان سلامت را بر گردن آویختند.

پرستارانی که همواره در خط مقدم میادین مختلف، عاشقانه حاضر شدند. از میدان شور انگیز دفاع مقدس که همراه و همگام با رزمندگان جان برکف حماسه‌های بزرگی خلق کردند، گرفته تا در عصر حاضر در میدان مبارزه با کرونا، برگ زرین دیگری را در قلب تاریخ ملت به ثبت رساندند.

اینجانبان ضمن گرامیداشت یادو خاطره شهدای پرستار به ویژه شهدای مدافع سلامت به پاس تمامی مجاهدت‌های مخلصانه پرستاران گرانقدر، ضمن عرض خداقوت، سالروز مبارک ولادت حضرت زینب کبری (س) را به شما جلوه‌های صبر و ایثار تبریک عرض نموده و دوام و توفیقات روز شما عزیزان را در ظل توجهات حضرت، ولی عصر (عج) و مقام معظم رهبری، از خداوند متعال خواستاریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار