فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

دشمن در منزوی کردن ایران ناکام ماند

امیر «صباحی‌فرد» با بیان اینکه دشمن در منزوی کردن ایران ناکام ماند، گفت: آمریکا با وجود جنجال‌های تبلیغاتی فراوان در مقابل نظام اسلامی و صلابت ملت شجاع ایران شکست خورده است.
کد خبر: ۵۵۹۰۸۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۵ - 30November 2022

بازدید امیر سرتیپ صباحی‌فرد از گروه پدافند هوایی شهید قاسم حمیدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، در ادامه بازدید خود از منطقه پدافند هوایی جنوب‌غرب، از گروه پدافند هوایی شهید قاسم حمید دزفول بازدید کرد.

امیر صباحی‌فرد در این بازدید با بیان اینکه آسمان کشور با دقت مورد رصد و پایش است، اظهار داشت: هر روز شاهد پیشرفت‌های خوبی در یگان‌های پدافند هوایی هستیم.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش ضمن ابراز رضایت از آمادگی و توان رزمی این یگان، افزود: آموزش‌ها و تمرینات لازم متناسب با تهدیدات احتمالی در یگان‌های پدافند هوایی در حال انجام است.

وی ادامه داد: امروز در سطح یگان‌های پدافند هوایی، خلاقیت، ابتکارات و بهینه‌سازی‌هایی را شاهد هستیم که مثال‌زدنی است. این مسئله، احساس مسئولیت این یگان‌ها را ثابت می‌کند و باید آنچه که در توان داریم را مهیا کنیم و آماده رزم باشیم.

امیر سرتیپ صباحی‌فرد گفت: شادابی، پویایی، انگیزه بالا و تحرک یگان‌های پدافند هوایی در خوزستان به لطف خداوند متعال بسیار عالی بود.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در پایان تاکید کرد: آمریکا با وجود جنجال‌های تبلیغاتی فراوان در مقابل نظام اسلامی و صلابت ملت شجاع ایران شکست خورده است. ایران اسلامی، در جنگ تحمیلی هشت ساله بر دشمنان خود فائق آمد و در برابر تحمیل‌کنندگان محاصره اقتصادی و جنگ‌های همه‌جانبه تبلیغاتی به پیروزی رسید و کسانی که قصد داشتند، انزوای سیاسی را بر ایران تحمیل کنند، ناکام ماندند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار