وصیت‌نامه شهید «بانکی»؛

خون شهید بر شمشیرها پیروز می‌شود

در فرازی از وصیت‌نامه شهید «سیدعلی‌ بانکی» آمده است: این خون شهید است که حماسه می‌آفریند و بر شمشیرها پیروز می‌شود و دشمنان قرآن را به خاک می‌کشد.
کد خبر: ۵۵۹۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۳:۱۶ - 05December 2022

خون شهید است که حماسه می آفریند و بر شمشیرها پیروز می شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، دفاع مقدس گنجینه‌ای ماندگار از حضور عارفانه انسان‌های برگزیده خداست که شهادت‌طلبی، ایثارگری، گذشت، شجاعت، رشادت، مردانگی و جوانمردی را می‌توان از جمله خصوصیات بارز شخصیتی و اخلاقی‌شان نام برد؛ همانان که جان بر کف برای دفاع از دین و ناموس، ارزش‌ها و آرمان‌های این نظام دل به جاده زدند و در کربلای ایران حماسه‌های بی‌بدیل خلق کردند و بر دشمن بعثی پیروز شدند؛ شهیدانی که هر کدام‌شان نمونه و الگوی ایستادگی و مقاومت هستند.

«سیدعلی‌ بانکی» یکی از ۲۴ هزار شهید استان اصفهان است که یکم بهمن۱۳۴۰ در اصفهان به دنیا آمد و در یازدهم آبان ۱۳۶۱ در عملیات محرم بر اثر اصابت ترکش دشمن به شهادت رسید که در ادامه فرازی از وصیت‌نامه این شهید را از نظر می‌گذرانیم.

فرازی از وصیت‌نامه شهید

این خون شهید است که حماسه می آفریند و بر شمشیرها پیروز می شود و دشمنان قرآن را  به خاک و خون می‌کشد.

ای امت! در شهادت فرزندانتان نگران نباشید و بر آنها گریه نکنید، بلکه به قول استاد مطهری گریه کردن بر شهید شرکت در حماسه اوست و حرکت در موج او، هماهنگی با روح او و موافقت با نشاط اوست. بخاطر به سعادت رسیدن او در شهادت او جشن بگیرید تا دشمنان اسلام به وجد بیایند و نظر کنید و ببینید که ما از شهادت استقبال کردیم و شهادت یک فوز عظیم است و شهید از همه افراد افضل است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار