فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

کشف بیش از ۲۵ تُن هیدروکربن از دستگاه کامیون تانکر دار در شهرستان «نیمروز»

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان، از کشف ۲۵ تُن و ۴۱۰ کیلوگرم هیدروکربن از دستگاه کامیون تانکردار در شهرستان «نیمروز» خبر داد.
کد خبر: ۵۵۹۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹ - 01December 2022

کشف بیش از ۲۵ تُن هیدروکربن از دستگاه کامیون تانکر دار در شهرستان «نیمروز»‌به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «محمد قنبری» فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در تشریح جزئیات کشف بیش از ۲۵ تُن هیدروکربن از دستگاه کامیون تانکر دار در شهرستان نیمروز اظهار داشت: در راستای اجرای طرح سراسری پیشگیری از قاچاق منابع ملی مبنی بر قاچاق سوخت توسط یک دستگاه خودروی سنگین در محور اصلی شهرستان نیمروز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی افزود: مأموران یگان تکاوری ۱۰۷ ماده کاریز در پی گشت زنی هدفمند در محور نهبندان به نیمروز – سفید آبه در نهایت طی عملیاتی هماهنگ یک دستگاه کامیون تانکر دار را با رعایت موارد قانونی متوقف و در بازرسی از این خودرو مقدار ۲۵ تن ۴۱۰ کیلو سوخت قاچاق از نوع هیدرو کربن کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان در پایان با تاکید بر عزم پلیس در برخورد با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی از مردم خواست در صورت اطلاع از فعالیت‌های قاچاقچیان سوخت، مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار