فرمانده سپاه قدس گیلان:

بیمارستان جدید سپاه در گیلان احداث می‌شود

سردار «عبدالله‌پور» از ساخت بیمارستان جدید سپاه در استان گیلان خبر داد و گفت: وضعیت درمان در حوزه بهداشت و درمان سپاه و بسیج در گیلان مناسب نیست و حداقل به پنج درمانگاه در شهرستان رشت نیاز داریم.
کد خبر: ۵۵۹۱۹۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹ - 01December 2022

بیمارستان جدید سپاه در گیلان احداث می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، سردار «محمد عبدالله‌پور» فرمانده سپاه قدس گیلان امروز در مراسم تجلیل از پرستاران درمانگاه امام سجاد (ع) در سالن اجتماعات این درمانگاه ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار اظهار داشت: در طول تاریخ مانند خانم حضرت زینب (س) نیامده و نخواهد آمد.

وی با بیان اینکه حضرت زینب (س) سالیان سال مورد عنایت و احترام مردم بوده و همه از ظرفیت علمی و فرهنگی این بانوی گرانقدر استفاده می‌کردند، تصریح کرد: بر همه مردان و زنان عالم واجب است این بانوی گرانقدر را الگوی خود قرار دهند.

سردار عبدالله‌پور با اشاره به شاخصه‌های ولایتمداری و اطاعت از، ولی فقیه دوران گفت: حضرت زینب (س) با تبعیت و همراهی برادر، مولا و، ولی فقیه دوران خود یعنی امام حسین (ع) نماد ولایتمداری بودند و در این راه ایثار و فداکاری کرده و از جان خود گذشتند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم توسعه درمانگاه و بیمارستان‌های استان گیلان افزود: وضعیت درمان در حوزه بهداشت و درمان سپاه و بسیج در گیلان واقعاً مناسب نیست و با توجه به وجود خانوده‌های بی‌شمار نیرو‌های مسلح در گیلان، حداقل به پنج درمانگاه در شهرستان رشت نیاز داریم.

وی از آغاز کار ساخت بیمارستان جدید در استان گیلان خبر داد و گفت: در استان گیلان ۲۰۰ هزار خانوار نیرو‌های مسلح وجود دارد لذا باید برای وضعیت درمانی و مستضعفان چاره‌ای اندیشیده شود؛ به زودی مراحل ساخت بیمارستان سپاه در این استان آغاز می‌شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان بیان کرد: برای مردم و نیازمندان باید بیمارستان و یا درمانگاهی مجزا ساخته شود، زیرا آنان توان مراجعه به بخش خصوصی برای درمان بیماری خود را ندارند لذا باید در این خصوص در استان گیلان چاره‌ای عاجل اندیشده شده و در تمامی شهرستان‌های گیلان درمانگاهی جداگانه و پیشرفته ساخته شود.

در پایان این مراسم از زحمات پرستاران درمانگاه تخصصی امام سجاد (ع) تجلیل به عمل آمد.

پایان پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار