توسط سرلشکر موسوی انجام شد؛

نشان فداکاری به ۴ فرمانده اسبق نیروی زمینی ارتش اهدا شد

نشان فداکاری اعطایی فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) به دانشگاه افسری امام علی (ع) طی مراسمی در این دانشگاه، توسط فرمانده کل ارتش به فرماندهان پیشین نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران اهدا شد.
کد خبر: ۵۵۹۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷ - 02December 2022

نشان فداکاری به ۴ فرمانده اسبق نیروی زمینی ارتش اهدا شدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، برابر تصویب «شورای عالی نشان‌ها» در ارتش، به‌پاس رشادت و مدیریت جهادی در صحنه‌ها و برهه‌های سرنوشت ساز دوران پیروزی انقلاب و دفاع مقدس و ایثار و بذل جان در اعتلای ایران سربلند اسلامی، نشان فداکاری توسط امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش به امیر سرلشکر «حسین حسنی سعدی»، امیر سرتیپ «عبدالله نجفی»، امیر سرتیپ «احمد دادبین» و امیر سرتیپ «عبدالعلی پورشاسب» فرماندهان پیشین نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران که در خط مقدم دفاع از استقلال، تمامیت ارضی و نظام مقدس جمهوری اسلامی در دوران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و سال‌های پس از آن، مومنانه و مردانه ایستاده‌اند، اهدا شد.

نشان فداکاری که اعطایی مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا (مدظله‌العالی) به دانشگاه افسری و به ارتش جمهوری اسلامی ایران است، نماد ایثار و از خودگذشتگی ۱۱۸۴ دانشجو و دانش آموخته شهید دانشگاه افسری امام علی (ع) ارتش است که در راه پاسداری از استقلال و تمامیت ارضی کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران مردانه ایستاده و دفاع کرده‌اند.

پیش از آیین اهدای نشان فداکاری به فرماندهان پیشین نیروی زمینی ارتش، این فرماندهان با حضور در میدان صبحگاه دانشگاه افسری امام علی (ع) حاضر شدند و دانشجویان با اجرای عملیات اعتماد به نفس در کارگاه‌های کوهستان و موانع، آمادگی روحی و جسمی خود را به نمایش گذاشتند.

همچنین در ادامه، فرماندهان پیشین نیروی زمینی با حضور در کلاس‌های درس و آسایشگاه‌های محل تحصیل خود به مرور خاطرات دوران دانشجویی پرداختند و توصیه‌های لازم را به دانشجویان این دانشگاه به عنوان فرماندهان و مسئولان آینده ارتش ارائه کردند.

در مراسم اهدای نشان فداکاری، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش و تعدادی از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار