معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه روح الله استان مرکزی:

جامعه پزشکی و پرستاری ما سراسر افتخار و مملو از حماسه سازی است

سرهنگ امینی گفت: امروز جامعه پزشکی و پرستاری ما سراسر افتخار و مملو از حماسه سازی است و این عزیزان مشعل امید و نشاط را در نظام اسلامی پر فروغ نگه داشته اند و پرچم دار کرامت و عزت هستند.
کد خبر: ۵۵۹۲۲۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۶ - 01December 2022
جامعه پزشکی و پرستاری ما سراسر افتخار و مملو از حماسه سازی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سرهنگ پاسدار «محمد تقی امینی» معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه روح الله استان مرکزی در حاشیه تجلیل از پرستاران و پرسنل مجموعه درمانی ثارالله(ع) اراک با اشاره به اینکه حضرت زینب(س) اسوه صبر، مقاومت و بردباری است ،اظهار داشت: روز پرستار که همزمان با ولادت پیام آور کربلا است تجلی زیباترین روح ایثارگری، مجاهدت و فداکاری است.
 
وی افزود: پرستاران عزیز احیاگر زندگی به مردم هستند که با عبور از مرز خستگی ها لبخند امید به زندگی ها می بخشند و قطعا توصیف زحمات پرستاران کاری دشوار است و نام و مجاهدت های این عزیزان همواره ماندگار خواهد بود.
 
سرهنگ امینی تأکید کرد: امروز جامعه پزشکی و پرستاری ما سراسر افتخار و مملو از حماسه سازی است و این عزیزان مشعل امید و نشاط را در نظام اسلامی پر فروغ نگه داشته اند و پرچم دار کرامت و عزت هستند.
 
وی ادامه داد: دوران دفاع مقدس و ایام شیوع بیماری کرونا شاهد بزرگترین جلوه های مجاهدت پرستاران عزیز بودیم و به حق پرستاران فرشتگان خدمت به مردم هستند.
 
معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه روح الله استان مرکزی خاطر نشان کرد: امروز به مناسبت گرامیداشت روز پرستار و ولادت حضرت زینب(س) در خدمت جمعی از پرستاران و پرسنل مجموعه های درمانگاهی سپاه در اراک بودیم که در پایان از زحمات تعدادی از بزرگواران تجلیل به عمل آمد.
اتنتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها