مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان خبر داد؛

آغاز طرح «بصیرت ۳» در مدارس همدان

«نقوی» از آغاز طرح «بصیرت ۳» همزمان با هفته بزرگداشت قرآن، عترت و نماز در مدارس همدان خبر داد.
کد خبر: ۵۵۹۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۴ - 03December 2022

آغاز طرح «بصیرت ۳» در مدارس همدانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «محمود نقوی» مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با هفته بزرگداشت قرآن، عترت و نماز، طرح «بصیرت ۳» در مدارس همدان آغاز شد.

وی افزود: در راستای پاسخ گویی به شبهات دانش آموزان و ارتباط چهره به چهره با آنان و گسترش هرچه بهتر فعالیت‌های اقامه نماز در مدارس و همچنین تبیین و توضیح مباحث مهم مهدویت و مخاطرات آخرالزمان، طرح بصیرت۳ آغاز می‌شود.

نقوی تصریح کرد: این طرح با حضور چهار تن از اساتید متخصص و متبحر کشوری از شهر مقدس قم در مدارس شهر همدان برگزار خواهد شد.

وی افزود: حضور این مبلغین و اساتید در هفته اول از ۱۳ تا ۱۶ آذر ماه در ۱۶ دبیرستان متوسطه دوم شهر همدان آغاز و این اساتید در جمع دانش آموزان و فرهنگیان و اولیای آنان حاضر می‌شوند و ضمن طرح موضوعات مهم اعلام شده، به سئوالات و ابهامات تربیتی آنان نیز پاسخ خواهند داد.

مدیرکل آموزش و پرورش همدان خاطرنشان کرد: مرحله دوم این طرح از ۲۰ تا ۲۳ آذر ماه در شهرستان‌های ملایر و نهاوند هم اجرا می‌شود و این اساتید در مدارس متوسطه دوم این شهرستان‌ها نیز حضور پیدا خواهند کرد و طرح مهم بصیرت دینی و معرفتی خود را دنبال خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار