«آئینه‌های شکسته» با محوریت چهلم شهدای حادثه شاهچراغ برگزار شد

آیین «آئینه‌های شکسته» با محوریت اربعین شهدای حادثه تروریستی حمله به زوار و نمازگزاران حرم مطهر شاهچراغ امروز در تالار حافظ شیراز برگزار شد.
کد خبر: ۵۵۹۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۱ - 03December 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، آیین «آئینه‌های شکسته» با محوریت اربعین شهدای حادثه تروریستی حمله به زوار و نمازگزاران حرم مطهر شاهچراغ امروز دوازدهم آذر در تالار حافظ شیراز برگزار شد.

سخنرانی حاج «حسین یکتا» و شعرخوانی «میلاد عرفان‌پور» و «ایوب پرندآور» از جمله بخشهای مراسم امروز بود که به همت و میزبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برگزار شد.

همچنین در این مراسم روایت واقعه از زبان شاهدان عینی مرور شد و پخش کلیپ هابیلیان شامل خانواده‌های ترور، پخش نماهنگ مادرانه، کلیپ قرمز پررنگ، اجرای اول حقیقتر(فیلم آرتین)، روایت مردمی پرستار محمد وفا و موسیقی قطعه نبض باران (آرتین و آرشام) به خوانندگی امیر حقیقت، معرفی و اهداء تابلو مخصوص شهید پورعیسی خادم حرم شاه‌چراغ و دعوت و تجلیل از خانواده‌های ندیمی، کشاورز، پورعیسی، سرایداران و ارائه محتوای تولیدی به ایشان، برپایی نمایشگاه عکس و فیلم و رونمایی از نماهنگ‌ قول مادرانه از دیگر بخشهای برنامه امروز بود.

چهارم آبام امسال و در پی حمله تروریستی به زوار، خادمین و نمازگزاران حرم مطهر شاهچراغ(ع) 13نفر از هموطنانمان به شهادت رسیدند و 30 نفر نیز مجروح شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار