رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان فارس:

به ۳۵۰۰ نفر در بیمارستان صحرایی جهادی حضرت زینب (س) خدمات ارائه شد

«صمصام» گفت: بیمارستان صحرایی تخصصی و فوق تخصصی جهادی حضرت زینب (س) طی سه روز به ۳ هزار و ۵۰۰ مراجعه‌کننده ۱۰ هزار نوع خدمات درمانی و پزشکی ارائه داد.
کد خبر: ۵۵۹۵۵۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۱ - 03December 2022

به 3500 نفر در بیمارستان صحرایی جهادی حضرت زینب(س) خدمات ارائه شدبه گزارش دفاع‌پرس از فارس، «حسین صمصام» رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان فارس امروز 12 آذرماه در نشست خبری با اشاره به خدمات‌دهی بیمارستان صحرایی تخصصی و فوق تخصصی جهادی حضرت زینب(س) در سه روز اخیر اظهار داشت: این بیمارستان طی روزهای 9 تا 11آذرماه و به مدت 3روز در روستای در شهرستان ارسنجان استان فارس برپا شد و طی سه روز به 3 هزار و 500 مراجعه کننده 10 هزار نوع خدمات درمانی و پزشکی و 50 عمل جراحی خدمات ارائه داد.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان فارس با بیان اینکه طی این سه روز و به صورت رایگان به 3 هزار و 500 مراجعه‌کننده، 10 هزار نوع خدمات درمانی و پزشکی ارائه شد، افزود: در این سه روز 50 عمل جراحی انجام شد و دو بیمار هم نیاز به عمل جراحی پیشرفته‌تر داشتند که به بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) ارسنجان و بیمارستان حاج محمداسماعیل امتیاز و شهید رجایی شیراز انتقال یافتند.

صمصام افزود: علاوه بر این‌ در همین مدت دو هزار تست آزمایشگاهی برای 380 مراجعه کننده در بیمارستان صحرایی مذکور انجام شد و 200 نفر نیز از خدمات دندانپزشکی رایگان بهره‌مند شدند.

وی در پایان گفت: در بیمارستان صحرایی تخصصی و فوق تخصصی جهادی حضرت زینب(س) متخصصان قلب و عروق، چشم، داخلی، کلیه و مجاری ادراری، گوش و حلق و بینی، ، اطفال، دندانپزشک و پزشک عمومی، مغز و اعصاب، اعصاب و روان، زنان و زایمان، ارتوپدی، طب اورژانس، جراح عمومی مشارکت داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار