مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان:

رزمندگان در دفاع‌ مقدس تا آخرین نفس در برابر دشمنان این مرزوبوم ایستادگی کردند

نورانی گفت: رزمندگان دفاع مقدس انسان‌هایی آزاده بودند که تا آخرین نفس در برابر دشمنان این مرزوبوم ایستادگی کرده و با رشادت و شجاعت خود نقشه‌های آنان را پوچ ساختند و اینگونه درس ازخودگذشتگی و مقاومت را به جهانیان آموختند.
کد خبر: ۵۵۹۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۸ - 04December 2022

رزمندگان در دفاع‌مقدس تا آخرین نفس در برابر دشمنان این مرزوبوم ایستادگی کردندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «حسن نورانی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان در دیدار با جانباز ۷۰ درصد «جاسم زرگر» ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا و تبریک ولادت حضرت زینب (س) روز پرستار اظهار داشت: ولادت حضرت زینب (س) بهانه‌ای شد تا در خجسته سالروز میلاد بانوی کربلا، پرستار دل‌های زخم دیده خرابه‌های شام و در فرخنده روز گرامی داشت مقام پرستار، یاد همه پرستاران صحنه جهاد و نبرد را گرامی داریم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان ادامه گفت: این میلاد بزرگ و خجسته را به همه پرستاران بوِیژه مادران و همسران شهدا و همسران جانبازان که خالصانه از ایثارگران پرستاری می‌کنند تبریک عرض می‌کنم.

وی ضمن بیان رشادت‌ها و دلاوری‌های رزمندگان دفاع‌ مقدس اظهار کرد: رزمندگان دفاع‌ مقدس انسان‌هایی آزاده بودند که تا آخرین نفس در برابر دشمنان این مرزوبوم ایستادگی کرده و با رشادت و شجاعت خود نقشه‌های آنان را پوچ ساختند و اینگونه درس از خودگذشتگی و مقاومت را به جهانیان آموختند.

در این دیدار که با حضور راضیه جلالی رئیس پارک علم و فناوری استان خوزستان، قهفرخی معاون تعاون بنیاد و مظاهری‌پور رئیس بنیاد منطقه دو انجام شد، به پاس تجلیل و تکریم از خانواده‌های جانبازان از همسر ایثارگر «جاسم زرگر» که از پرستاران جبهه حق هستند با اهدای لوح سپاس تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار