شهید نوروزی: برای رزمندگان اسلام دعا کنید

شهید نوروزی در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «مادر عزیزم! همچون فاطمه زهرا (س) صبر و استقامت کنید و هیچ ناراحتی از خود نشان ندهید که شاید این منافقان و کوردلانِ زمان خوشحال بشوند و از شما می‌خواهم که برای اسلام و رزمندگان اسلام همیشه دعا کنید.»
کد خبر: ۵۵۹۶۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۴ - 04December 2022

شهید نوروزی: برای رزمندگان اسلام دعا کنید

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، شهید «محمود نوروزی رزگی» یکم فروردین سال ۱۳۴۲ در شهر تربت حیدریه دیده به جهان گشود و سرانجام در بیست و هشتم آبان سال ۱۳۶۸ در عملیات کربلای ۵، منطقه عملیاتی شلمچه به فیض شهادت نائل آمد.

وصیت‌نامه شهید محمود نوروزی رزگی

«بسم الله الرحمن الرحیم

با درود به رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی و با سلام بر روان پاک شهیدان.

«آنانکه ایمان آوردند و ترک وطن کرده‌اند و در راه خدا به مجاهدت برخاسته‌اند و آن کسانی که به آن‌ها جا داده‌اند و یاری کرده‌اند به راستی که مؤمند.»

پیام من به شما‌ای پدر و مادر عزیزم این است که برایم گریه نکنید، اگر برایم گریه کنید روح من ناراحت می‌شود.

پدر و مادر عزیزم! مرا ببخشید، درود بر شما پدر و مادری که ۱۱ سال زحمت کشیدید و جوانی بزرگ کردید که شاید زمانی به درد شما بخورد و حال که دیدید اسلام و قرآن در خطر است جوانتان را رهسپار میدان نبرد کردید.‌ای مادری که شب‌ها تا صبح سر بالینم بیدار بودی و من را نوازش می‌دادی و حال از تو می‌خواهم که مرا ببخشی. از سه فرزند پسر که داشتید یکی را انتخاب کردید و در راه حسینِ زمان به قربانگاه فرستادید که همچون حسین (ع) خونش به زمین ریخت؛ پس چه افتخار بزرگی بهتر از این، پسرتان رفت به شهیدان دیگر همچون قاسم، اکبر و یاورانی از یاران باوفای امام خمینی و بهشتی مظلوم پیوست. از خدا بخواهید که این قربانی کوچک و ناقابل را از شما قبول کند.

پیام دیگر من به شما پدر و برادر این است که وقتی من شهید شدم سلاحم را بر گیرید و سنگرم را خالی نگذارید و راه من و هزاران شهید دیگر را ادامه دهید.

درود بر شما پدر و مادرانی چنین جوانانی تربیت کردید که با ایثار و از خود گذشتگی در راه اسلام قدم برداشتند.

مادر عزیزم! همچون فاطمه زهرا (س) صبر و استقامت کنید و هیچ ناراحتی از خود نشان ندهید که شاید این منافقان و کوردلانِ زمان خوشحال بشوند و از شما می‌خواهم که برای اسلام و رزمندگان اسلام همیشه دعا کنید.

پدر عزیزم! ما اگر در زمان امام حسین (ع) نبودیم، امروز هستیم و امام حسین (ع) آمده است و ما و شما اگر به کمک او نشتابیم، فردای قیامت جواب خدا را چه خواهیم داد؟ جواب این همه شهید را چه خواهیم داد؟ پس بنابراین ایستادن دیگر فایده‌ای ندارد. به خدا قسم که اگر ما و شما در این زمان بایستیم مسئول می‌باشیم.

امروز دنیا، دنیای امتحان است و خدا کند که ما و شما پیش خدا و شهیدان راه خدا رو سیاه نباشیم.

پدرجان و مادرجان! شما را به خدا قسم می‌دهم وقتی که به یاد من افتادید برای من گریه نکنید و به یاد علی اکبرِ امام حسین (ع) و قاسم و علی اصغر و ۷۲ تن یاران امام خمینی و شهیدانی که به دست منافقین کوردل به شهادت رسیدند گریه کنید. همیشه دعا کنید که چنین فرزندانی داشته باشید و در راه خدا کشته شوند.

به امید پیروزی رزمندگان اسلام بر کفر. خدایا، خدایا، تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار.

محمود نوروزى، تاریخ:۱۳۶۸/۱۱/۱۸

منبع: نوید شاهد 

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها