مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین:

تکریم شهدای گمنام وظیفه‌ای همگانی است

سرهنگ پاسدار «امیری‌مقدم» تکریم شهدای گمنام را وظیفه‌ای همگانی دانست و گفت: نسل امروز ما به‌شدت محتاج شناخت این شهدای حماسه‌ساز هستند.
کد خبر: ۵۵۹۶۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۵ - 04December 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ پاسدار «محمد امیری‌مقدم» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین، ظهر امروز (یکشنبه) از محل جانمایی شده برای تدفین شهدای گمنام در شهرک نصرت‌آباد شهرستان البرز که به درخواست مردم مومن و انقلابی این شهرستان پرجمعیت انجام شده بود، بازدید کرد.

سرهنگ امیری‌مقدم در این بازدید، علاقه‌مندی مردم شهرک نصرت آباد برای میزبانی از شهدای گمنام را نشان ارادت مردم به آرمان شهدا دانست و اظهار داشت: شهدای گمنام، خودشان مقصدشان را تعیین می کنند و هر جا بروند با خودشان خیر و برکت می برند.

وی ادامه داد: تکریم شهدای گمنام وظیفه همه ماست و جانمایی درست برای خاکسپاری این عزیزان از همه چیز برای ما مهم‌تر است؛ چرا که شاهد هستیم در گذشته، شهدای عزیز ما در نقاطی مدفون شده‌اند که غربت و تنهایی‌شان دوچندان شده است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قزوین در پایان خاطرنشان کرد: تکریم شهدا تنها نباید فقط در شعارها باشد؛ چون نسل امروز ما به‌شدت محتاج شناخت این شهدای حماسه‌ساز هستند؛ به همین دلیل متر و معیارهایی را برای تدفین شهدای گمنام لحاظ کرده‌ایم که شأن و منزلت و تاثیرگذاری این جوانان جان بر کف وطن حفظ شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار