رئیس آموزش‌وپرورش ناحیه ۷ مشهد:

تأسی به سیره شهدا ضامن موفقیت ایران در عرصه‌های مختلف است

«نظرنژاد» گفت: اگر به‌دنبال موفقیت‌های سال‌های ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی هستیم باید روحیه ایثار، جهاد و مقاومت را که پدران شهیدمان از آن برخوردار بودند و در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از آن‌ بهره می‌بردند را در خود تقویت کنیم.
کد خبر: ۵۵۹۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴ - 05December 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، یادواره شهدا پاسداشت پدران شهیدِ کارکنان شاغل در آموزش‌وپرورش ناحیه هفت مشهد با عنوان «میهمان هفت آسمان» با حضور «مرتضی نظرنژاد» رئیس آموزش‌وپرورش این ناحیه و جمع کثیری از دانش‌آموزان در مشهد برگزار شد.

نظرنژاد در این مراسم اظهارداشت: اگر ایثارگری و ازخودگذشتگی همسران شهدا نبود، قطعا شهیدان نمی‌توانستند لباس رزم بر تن کنند و در جهاد حضور داشته باشند و در نهایت به مقام شهادت نائل شوند.

وی افزود: نقش مؤثر همسران و فرزندان شهدا در پشت جبهه در جهت حفظ خانواده باعث شد تا مرد‌ها بتوانند از در مناطق عملیاتی از کیان کشور دفاع کنند و در این راه آسمانی شوند.

رئیس آموزش‌وپرورش ناحیه هفت مشهد با اشاره به حضور ۱۱۹ فرزند شهید فرهنگی در آموزش و پرورش این ناحیه، گفت: فرزندان شهدا در هر جایگاهی که قرار گیرند، وظیفه خود را به نحو احسن انجام می‌دهند.

این مسئول ادامه داد: اگر به‌دنبال موفقیت‌های سال‌های ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی هستیم باید روحیه ایثار، جهاد و مقاومت را که پدران شهیدمان از آن برخوردار بودند و در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از آن‌ بهره می‌بردند را در خود تقویت کنیم.

نظرنژاد با تأکید بر نقش مردم در حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی، یادآور شد: هر زمان که دشمن فتنه و دسیسه‌ای را برای نظام مقدس اسلامی ایجاد کرده، مردم، جوانان و خانواده شهدا با تأسی به روحیه جهادی و ایثارگری به میدان آمدند و با نقش‌آفرینی خود توطئه نظام سلطه را خنثی کردند.

رئیس آموزش‌وپرورش ناحیه هفت مشهد، بیان داشت: شهدا تمام زندگی خود را وقف اسلام کردند و با ایمان قوی و روحیه جهادی، رسالت خود را به انجام رساندند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها