بازدید سردار «ستوده» از مرکز رسانه ای «عصر ماندگار» در خوزستان

رئیس سازمان بازرسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس وارد مرکز رسانه ای و استودیوی تلویزیونی «عصر ماندگار» شدند و ضمن بازدید از قسمت های مختلف در جریان فعالیت ها و تولید محتوای این مرکز رسانه ای حوزه دفاع مقدس قرار گرفتند.
کد خبر: ۵۵۹۸۴۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳ - 05December 2022

بازدید سردار «ستوده» از مرکز رسانه ای «عصر ماندگار» در خوزستانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، همایش منطقه‌ای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس امروز با حضور مدیران کل استان‌های خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، هرمزگان و فارس در اهواز برگزار شد.

سردار «سیدحسین ستوده» رئیس سازمان بازرسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس به همراه مدیران کل مدعو در این همایش پس از جلسه وارد مرکز رسانه ای و استودیوی تلویزیونی «عصر ماندگار» شدند و ضمن بازدید از قسمت های مختلف در جریان فعالیت ها و تولید محتوای این مرکز رسانه ای حوزه دفاع مقدس قرار گرفتند.

سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان در این بازدید گزارشی از روند راه اندازی این استودیو ارائه کرد و اظهار داشت: هدف اصلی از تجهیز و راه اندازی استودیوی تلویزیونی عصر ماندگار، انجام فریضه جهاد تبیین و همچنین تولید محتوای رسانه ای برای مخاطب نسل امروز در پایتخت دفاع مقدس است.

وی افزود: در این استودیو همه مراحل تولید یک برنامه را با ظرفیت های موجود در اداره کل استان انجام داده و آن را تحویل صداوسیما می دهیم ضمن این که پروژه ثبت و ضبط تاریخ شفاهی و خاطرات رزمندگان، پیشکسوتان و خانواده های معظم شهدا را نیز در همین مرکز رسانه ای انجام می هیم تا بتوانیم بهره برداری رسانه ای مان را نیز از این تولیدات ارزشمند محتوایی داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار