نماینده ولی‌فقیه در مازندران:

توسعه فرهنگ قرآنی در جامعه امری ضروری است

آیت‌الله «محمدی لائینی» گفت: در حوزه قرآن همه دستگاه‌ها وظیفه دارند و باید برای ترویج آداب و توسعه فرهنگ قرآنی در جامعه بکوشیم.
کد خبر: ۵۵۹۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۹ - 05December 2022

توسعه فرهنگ قرآنی در جامعه امری ضروری استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی‌فقیه در مازندران امروز در جلسه کارگروه پژوهشی شورای راهبردی قرآنی، تحقیق و پژوهش را مکمل هر گونه فعالیتی دانست و اظهار داشت: برای توسعه فرهنگ قرآنی وجود کارگروه پژوهش بسیار مهم است و مسیر پژوهش باید در منشور و شرح وظیفه کارگروه پژوهش گنجانده شود.

وی با بیان اینکه وضعیت و شرایط فعالیت و فرهنگ قرآنی استان نیازمند تحقیق میدانی است، بیان کرد: آموزش و پرورش متولی آموزش قرآن است و خروجی این نهاد باید استاندارد باشد و باید این فعالیت در خانواده و جامعه ارزیابی شود.

آیت الله «محمدی لائینی» با بیان اینکه نمازخوان و قرآن خوان شدن دانش آموزان مهم است، گفت: دانش آموزان باید رفتار قرآنی و ظواهر قرآنی و دینی داشته باشند و ملتزم به حجاب و آیات قرآن باشند.

وی گفت: دستگاه‌های حوزه قرآن باید ارزیابی شوند و وضعیت استان و عملکرد نهاد‌های دست اندرکار مسئله قرآن باید مشخص شود.در حوزه قرآن همه دستگاه‌ها وظیفه دارند و باید برای ترویج آداب و توسعه فرهنگ قرآنی در جامعه بکوشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار