مزار شهید «خداعفو عبدیانی» عطرافشانی شد

به مناسبت سالروز شهادت «خداعفو عبدیانی» تنها شهید رسانه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد، مزار این شهید با حضور مدیرکل و کارکنان صدا و سیمای این استان عطرافشانی شد.
کد خبر: ۵۶۰۰۰۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴ - 06December 2022

به گزارش دفاع‌پرس از یاسوج، به مناسبت سالروز شهادت «خداعفو عبدیانی» تنها شهید رسانه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد، مزار این شهید والامقام امروز با حضور مدیرکل و جمعی از کارکنان صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد غبارروبی و عطرافشانی شد.

«امیر رئوف» مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد در این آیین با بیان اینکه شهید خداعفو عبدیانی، جان خود را در عرصه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی تقدیم انقلاب اسلامی کرد، اظهار داشت: این شهید والامقام سابقه طولانی در رسانه ملی داشت، در ایامی نیز در شبکه خبر مشغول به فعالیت بود و ما هر ساله یاد این شهید را گرامی می‌داریم.

وی با اشاره به اینکه امروزه ما در یک جنگ رسانه‌ای و روایتی قرار داریم، افزود: عواملی مثل تصویربرداران، برنامه سازان و خبرنگاران در این خط مقدم قرار دارند و لذا رهبر معظم انقلاب اسلامی به این موضوع و جهاد تبیین تاکید زیادی دارد و همین امر رسالت ما را بیشتر کرده است.

مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: هدف امروز ما تجدید میثاق با شهیدان به ویژه شهید خداعفو عبدیانی است و امیدواریم در این مسیری که انتخاب کردیم ثابت قدم بمانیم و بتوانیم رسالت رسانه‌ای خودمان را به نحو احسن ادا کنیم تا شرمنده شهدا نباشیم.

«خداعفو عبدیانی» تصویربردار شبکه خبر صدا و سیما، روز سه‌شنبه ۱۵ آذر سال ۱۳۸۴ در اثر سانحه سقوط یک فروند هواپیمای C ۱۳۰ پرواز تهران - بندرعباس حین انجام ماموریت همراه با جمعی از خبرنگاران، عکاسان، تصویربرداران رسانه‌های مختلف کشور و تعدادی از نیرو‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار