مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین:

شهدای گمنام خیر و برکت را به ارمغان می‌آورند

سرهنگ پاسدار امیری مقدم گفت: شهدای گمنام نعمت بزرگ الهی هستند که با خود خیر و برکت را به ارمغان می‌آورند
کد خبر: ۵۶۰۰۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۰ - 06December 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی احداث یادمان‌های جدید شهدای گمنام در سطح استان قزوین در محل کگنره سه هزار شهید استان با حضور سرهنگ پاسدار «حمزه برین»  معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین، سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قزوین و مهندسان بسیج در سپاه استان برگزار شد.

سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قزوین در خصوص یادمان شهدای گمنام، اظهار داشت: شهدای گمنام نعمت بزرگ الهی هستند که با خود خیر و برکت را به ارمغان می‌آورند.

وی با اشاره به این که مزار شهدای گمنام در هر منطقه ای که باشد، روحیه ایثارگری را ترویج می کند، افزود: احداث یادمان های شهدای گمنام و برگزاری برنامه های فرهنگی در این یادمان ها، بهترین شرایط را برای تبیین ارزش های انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس به وجود می آورد که باید به نحو احسن از آن استفاده کرد.

وی ادامه داد: هرکدام از مزار شهدای گمنام فلسفه ای جذاب دارد که حضور راویان دوران دفاع مقدس در آن می تواند به عنوان یک برنامه فرهنگی مستمر تعریف شود.

مدیر کل حفظ آثار ونشر ارزش های دفاع مقدس استان قزوین در پایان خاطر نشان کرد: برای احداث یادمان های جدید شهدای گمنام در سطح استان قزوین همه دستگاه های متولی پای کار بیایند تا عطر شهدای گمنام در جای جای شهر بپیچد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها