مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مازندران:

خون شهدا سبب روشنگری در جامعه شد

حجت‌الاسلام «شریف‌تبار» گفت: امروز خون شهدا نجات بخش است و سبب روشنگری در جامعه شد.
کد خبر: ۵۶۰۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۸ - 06December 2022

امروز خون شهدا سبب روشنگری در جامعه شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «محمدمهدی شریف تبار» مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران شامگاه سه شنبه در مراسم اربعین شهدای امنیت «علی فاضلی» و «هادی چاکسری» که در امامزاده ابراهیم (ع) آمل برگزار شد، به سنت تمحیص در قرآن کریم اشاره کرد و اظهار داشت: بندگان خدا مورد آزمایش ویژه و غربال‌گری قرار می‌گیرند و مومنین نیاز به دسته بندی و طبفه بندی دارند و درجه ایمان آورندگان در این آزمایش‌ها مشخص می‌شود.

وی افزود: خداوند با سنت تمحیص بندگان خود را زلال و خالص می‌کند و در مواقع حوادث و آشوب‌ها بندگان خدا غربال می‌شوند.

حجت الاسلام شریف تبار با بیان اینکه عصر منتهی به ظهور امام عصر (عج) عصر تحیر و سرگردانی بشر است، گفت: شهدا به مقام سربازی امام عصر رسیده‌اند و منتظر واقعی ظهور هستند و در زندگی و سکنات آن‌ها این رفتار موج می‌زند.

این مسئول با اشاره به اینکه شهدا دنبال عافیت طلبی و راحت طلبی نبودند و این‌ها افضل و بهترین آدم‌های زمان خود هستند، بیان کرد: شهدا در عقل، فهم، درک و تحلیل مسائل جامعه امام را حاضر می‌دانند و قطب نمای دل را به سمت و سوی زندگی امام گونه هدایت می‌کنند.

وی با بیان اینکه زندگی شهدا بر محوریت امام زمان (عج) و ولی فقیه است، گفت: شهدا انسان‌های آخرالزمانی هستند که پا در رکاب مولای خود ایستادند.

حجت الاسلام شریف تبار با بیان اینکه همانطوری‌که مکتب سید الشهدا بیدارگر بود، خون شهدا نیز بیدارگری به دنبال دارد، ادامه داد: شهدا درس آموز مکتب سیدالشهدا بودند و اینگونه حماسه آفرینی کردند.

این مسئول با بیان اینکه خون شهدا تبیین‌گر جامعه است و دو عنصر مبارزه و تبیین و هدایتگری در زندگی ائمه موج می‌زند، اضافه کرد: امروز خون شهدا نجات بخش است و سبب روشنگری در جامعه شد و سند مظلومیت شهدا در تاریخ باز است.

وی تصریح کرد: امروز داعیان حقوق بشر کجا هستند که با اسم رمز یک دختر خانم به میدان آمدند و صحنه گردانی کردند و این در حالی است که در محاسبات خود فراموش کردند که خون شهید بیدارگر و زنده کننده است.

حجت الاسلام شریف تبار به وصیت نامه شهدا اشاره کرد و با بیان اینکه اگر زاویه دیدمان را با امام یکی کنیم امروز به راهبری و دیده بانی و قاطعیت و تیزبینی رهبر خود اعتقاد و اطمینان داریم چراکه سکان کشتی انقلاب به دست این مرد فرزانه است و همه نقشه‌های ذشمنان نقش برآب شده است.

وی اظهار داشت: شهدا، پیام شهدا و مجلس شهدا پیام بیدارگری در میدان را به ما می‌دهند و با استقامت راه را به ما نشان دادند و ما با هیاهو از میدان به در نخواهیم رفت.

این مسئول عنوان کرد: حجاب بزرگترین هدیه حضرت زهرا (س) به بانوان است و بانوان نجیب و دارای نسب هستند و اجازه نمی‌دهد دشمنان شعار زن، زندگی آزادی که در جای دیگر مطرح شده بهانه کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان اینکه در وصیت نامه شهید ولایتمداری موج می‌زند، گفت: مزار شهدا دارالشفاست و با شهدا وارد باب الحسین شویم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار