مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان آوج؛

دشمن در تلاش است روایت دیگری را از هویت دانشگاه ارائه بدهد

حجت الاسلام میرزابیگی گفت: دشمن در تلاش است روایت دیگری را از هویت دانشگاه ارایه بدهد، باید مبانی اعتقادی مخاطبین را تقویت کنیم و برای آنها بین آرمان‌های انقلاب و رفتارهای نامناسب در جامعه تفکیک قائل شویم.
کد خبر: ۵۶۰۰۳۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۴ - 06December 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، حجت‌الاسلام «میرزابیگی» مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهرستان آوج در جمع پاسداران ناحیه شهرستان آوج اظهار داشت: با توجه به تحولات منطقه و جهان؛ جامعه و عالم در یک پیچ تاریخی قرار دارد که اتفاقات بعد از عبور از آن متفاوت خواهد بود.

وی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی خطاب به انجمن های اسلامی اروپا آورده اند که اتفاقات سیاسی در حال رخ دادن است که بخشی از همین پیچ تاریخی است و ما بنا داریم در گذر از این مرحله تاریخی، مقدمه ساز طلوع خورشید ولایت عظما بوده و امیدوار و آرزومند تحقق این خواسته بلند اولیا باشیم.

حجت الاسلام میرزابیگی تاکید کرد: در فضای عمومی مطالبه رهبر معظم انقلاب اسلامی با عنوان جهاد تبیین از اهمیت بالایی برخوردار است و این جهاد باید مخلصانه و با تمام توان و متوجه حرکت دشمن باشد.

حجت الاسلام میرزابیگی افزود: در حال حاضر با این توصیفات وظیفه همه ما جهاد تبیین است که معطوف به شناخت و فهم ادراک محیط از واقعیت ها است و اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی جهاد تبیین را مطرح می کنند یعنی اجازه ندهیم روایت دروغ از میدان، در صحنه واقعیت ها قالب شود و ما را به سستی و عقب نشینی و ناامیدی دعوت کند.

وی خاطرنشان کرد: تلاش دشمن بیش از یک حرکت عادی و در یک مقطع است و جریان معارض به دنبال به ضعف کشاندن انقلاب است و شعارهای آنها حکایت از پشتیبانی و هم فکری با جریان های چپ و مارکسیستی دارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان آوج تصریح کرد: در مقابل این جریان نیز، مومن انقلابی حاضر در صحنه دارای ماموریت جدی و سنگین در مواجهه با این مساله است.

حجت الاسلام میرزابیگی گفت: اگر به نگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دانشجویی خوب دقت کنیم برای ما درسی است که موضوع توجه به هویت دانشگاه است و ما باید این کانون آزاداندیشی و اندیشه ورزی را برای انقلاب حفظ کنیم و اجازه ترویج و قالب شدن روایت غلط را ندهیم.

وی با بیان اینکه دشمن در تلاش است روایت دیگری را از هویت دانشگاه ارایه بدهد، تاکید کرد: باید مبانی اعتقادی مخاطبین را تقویت کنیم و برای آنها بین آرمان های انقلاب و رفتارهای نامناسب در جامعه تفکیک قائل شویم.

حجت الاسلام میرزابیگی در پایان سخنان خود تصریح کرد: انتظار می‌رود هم مدیران نهاد و هم رؤسای دانشگاه‌ها، جهاد تبیین را که رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با هیات های دانشجویی مطرح کرده اند، مأموریت جدی خود دانسته و برای این مأموریت مهم برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار